Zawód – menedżer

Zazwyczaj nie trwa długo, zanim szef dochodzi do wniosku, że sukces w biznesie zależy w znacznym stopniu od umiejętności interpersonalnych. Właściwie, całe życie polega na odpowiednim postępowaniu z ludźmi. Jeśli nie potrafisz zrozumieć ludzi i pracować z nimi, nie jest możliwe, byś osiągnął sukces.

Oczywiście praca z ludźmi to nie lada wyzwanie. Tym bardziej, iż świat ciągle gna do przodu i tak samo, jak zmienia się świat, tak samo zmieniają się ludzie. Trudno jednak znaleźć drugą pracę, która przynosi tyle satysfakcji, co praca z ludźmi. Warsztat „Zawód – menedżer” to odpowiedź na codzienne wyzwania, przed którymi stawiany jest menedżer, to propozycja przyjrzenia się aspektom decydującym o motywacji pracowników.

Proponowany czas trwania szkolenia
3 dni / 24 godziny
Proponowana liczba osób
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
- menedżerowie
- team liderzy
- osoby kierujące pracą zespołów
- osoby odpowiedzialne za rozwój pracowników
- osoby odpowiedzialne za motywowanie zespołów/pracowników
Cechy wyróżniające szkolenie

Dzięki autorskiej, niepowtarzalnej na rynku grze szkoleniowej, treści prezentowane podczas szkolenia stają się jasne i klarowne. Zaangażowanie uczestników zbudowane już na początkowym etapie szkolenia wprost przekłada się na przyswajanie kolejnych kroków w budowaniu umiejętności zarządzania zespołem.

Skuteczne zarządzanie zespołem - szkolenie zawód menedżer

  • nabędziesz umiejętność efektywnej komunikacji, co pozwoli Ci na budowę relacji w oparciu o wzajemne zrozumienie na linii szef – pracownik;
  • po szkoleniu będziesz potrafił skutecznie dobierać narzędzia motywowania pracownika z uwzględnieniem jego etapu rozwoju zawodowego, teorii wzmocnień i dwuczynnikowej teorii F. Hertzberga;
  • poznasz i nauczysz się udzielać konstruktywnie zbudowanej informacji zwrotnej, co pozwoli Ci na stały rozwój pracowników;
  • nauczysz się jak poprawnie wyznaczać cele, delegować zadania, monitorować i rozliczać efekty;
  • poznasz schemat rozmowy rozwojowej z pracownikiem w oparciu o model OSCAR, dzięki któremu zbudujesz zaangażowanie i przekażesz odpowiedzialność za zadania pracownikowi;
  • na podstawie studium przypadku nabędziesz umiejętność prowadzenia narad roboczych z zespołem według algorytmu budującego zaangażowanie i odpowiedzialność zespołu;
  • odkryjesz swój potencjał jako menedżera, zweryfikujesz swoje mocne strony i obszary do rozwoju tak, aby stać się skutecznym menedżerem.

 

Zdecyduj czy warto

„Celem wielu liderów jest sprawić, by ludzie mieli o nich jak najlepsze zdanie. Celem wielkiego lidera jest sprawić, by ludzie lepiej myśleli o sobie.”

Carla Northcutt

 

 

 

Zobacz, jak nas oceniają

Zakres szkolenia

1
Gra szkoleniowa – symulacja pracy w trzech konkurujących zespołach produkcyjno-sprzedażowych.
2
Wybrane teorie motywacji.
3
Model przywództwa K. Blancharda.
4
Reguła SMART przy wyznaczaniu celów.
5
Zasady delegowania, monitorowania i rozliczania efektów zadań.
6
Zasady udzielania konstruktywnie zbudowanej informacji zwrotnej.
7
Rozmowa rozwojowa w oparciu o model OSCAR:
- narzędzia aktywnego słuchania,
- funkcje i rodzaje pytań,
- ustalanie celu rozmowy,
- poznanie modelu OSCAR,
- ćwiczenia praktyczne.

Szkolenie poprowadzi

Łukasz Frątczak

Doświadczony trener biznesu, certyfikowany coach. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Katowicach na kierunkach trener biznesu, psychologia w biznesie oraz Śląskiej Wyższej Szkoły Informatycznej w Chorzowie na kierunku grafika i multimedia. Praktyk z zakresu zarządzania sprzedażą, obsługi klienta, technik sprzedażowych oraz coachingu menedżerskiego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, technik sprzedażowych, budowania zespołów, negocjacji handlowych i biznesowych, asertywności, zarządzania czasem, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz coachingu.

Czytaj więcej

Szkolenia prowadził między innymi dla: PKP, ZUS, Poczty Polskiej, CE Nova, Banku Pocztowego.
Prowadzi dla Poczty Polskiej szkolenia pt.: „Coachingowy Styl Kierowania”, nagrodzone przez Polskie
Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami – „HR Najwyższej jakości”- jako symbol wyznaczający trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz upowszechniające wysokie standardy branży HR w Polsce.

Uzyskał certyfikat „Lidera zmian” uczestnicząc i współtworząc projekt strategiczny Poczty Polskiej S.A. – „Zarządzanie przez wartości”. Twórca portalu rozwoju osobistego – fabrykazmian.eu. Na sali szkoleniowej do roku 2018 spędził 3000 godzin.

Prowadząc warsztaty opiera się na bogatym doświadczeniu praktycznym w biznesie oraz wiedzy teoretycznej. Wykorzystuje również wiedzę i doświadczenie uczestników szkolenia, łącząc je z metodami aktywnego nauczania. Swoje warsztaty buduje w oparciu o sprawdzone metody nauczania ludzi dorosłych, pamiętając jednocześnie o dopasowaniu do specyfiki obszaru działalności klienta/biznesu. Wyróżnia go, po szkoleniowe wdrożenie kompetencji, polegające na wsparciu uczestników i sponsorów po szkoleniu. Formy wsparcia przybierają postać:
action planów, kontaktów telefonicznych, skypowych, mailowych, monitorujących proces zmiany zachowań uczestników, analizę wyzwań z jakimi spotkali się uczestnicy szkolenia i opracowaniu rozwiązań. Kolejnymi elementami wdrożenia po szkoleniowego są: coaching, trening z informacją zwrotną lub mentoring. Dzięki budowie odpowiedniej motywacji, pomaga utrzymać uczestnikom szkolenia oczekiwany poziom zdobytych umiejętności.

W życiu zawodowym i prywatnym najważniejszymi wartościami są szacunek i partnerstwo. Dzięki swojej otwartości na uczestników, łatwo nawiązuje relacje z grupą szkoleniową.
Ciągły rozwój, poszerzanie wiedzy i umiejętności pozwalają mu, być na bieżąco z nowymi trendami w świecie biznesu.

Jego pasją jest muzyka, koncerty na żywo i gra na gitarze elektrycznej.

Motto życiowe : „Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś. Jeśli chcesz osiągnąć, to czego nigdy nie miałeś, musisz robić to, czego nigdy nie robiłeś”

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość