Zarządzanie talentem w organizacji

Organizacje potrzebują utalentowanych pracowników. To właśnie dzięki nim uzyskują przewagę konkurencyjną. Pracownicy z wysokim potencjałem to rzadkie dobro, które ogromnie wyróżnia działanie firmy. Szkolenie ukaże jak dostrzec takich pracowników w swojej organizacji oraz jak zadbać o ich rozwój.

Proponowany czas trwania szkolenia
1 dzień / 8 godzin
Proponowana liczba osób
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
- kadra kierownicza
- kadra menedżerska (team liderzy)
- specjaliści z zakresu HR
Cechy wyróżniające szkolenie

Podczas szkolenia dowiesz się jak zapobiec odejściu najcenniejszych pracowników oraz jak zachęcić do współpracy najlepszych. Wskażemy także jak przyspieszyć rozwój oraz wzrost efektywności działania osób pracujących w organizacji.

Jak uzyskać przewagę konkurencyjną? Postaw na szkolenie z zarządzania talentami w organizacji

  • poznasz nowe możliwości pozyskiwania utalentowanych pracowników,
  • zwiększysz umiejętności wykorzystania potencjału pracowników,
  • nauczysz się odpowiednio zarządzać talentami,
  • dowiesz się, jak planować programy rozwojowe,
  • zwiększysz możliwości rozwoju organizacji.

Zobacz, jak nas oceniają

Zakres szkolenia

1
Definicja talentu i modele podejścia do talentów w organizacjach.
2
Metody przyciągania talentów do organizacji.
3
Rozwój kariery jako instrument motywacyjny.
4
Zarządzanie talentami.
5
Tworzenie programów talentowych w organizacji.

Szkolenie poprowadzi

Małgorzata Tetlak

Psycholog, trener, absolwentka Psychologii Śledczej w praktyce operacyjnej i procesowej oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Świadczy usługi dla firm z zakresu przeprowadzania negocjacji, pozyskiwania nowych klientów biznesowych oraz rekrutacji pracowniczej. Prowadzi szkolenia oraz doradztwo z zakresu komunikacji, psychologii kłamstwa, zarządzania talentem w organizacji oraz innowacyjności w biznesie.

Czytaj więcej

Realizuje rozbudowane kilkudniowe programy szkoleniowe.

Członek Polskiego Towarzystwa Psychologów Sądowych w Polsce. Specjalizuje się szczególnie w szkoleniach z obszaru komunikacji niewerbalnej.

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość