Team building

Tajni agenci ratujący świat przed wybuchem wojny atomowej. Komandosi z misją ratunkową. Ostatni ocaleni mający odbudować cywilizację. Podróżnicy w czasie… To tylko kilka z możliwych scenariuszy. W zasadzie tylko Twoja wyobraźnia jest ograniczeniem do opracowania fabuły warsztatów team buildingowych.

Zdrowa i etyczna rywalizacja, z mnóstwem fantastycznej zabawy, oderwaniem od codziennych obowiązków, i co ważne, trwale wzmacniająca zespół. To propozycja warsztatów dla zespołów, zarówno dopiero co krystalizujących się, jak i już doświadczonych, które chcą podczas żywiołowych warsztatów uczyć się i wzmacniać efektywną współpracę.

Proponowany czas trwania szkolenia
1 dzień / 8 godzin lub 2 dni / 16 godzin
Proponowana liczba uczestników
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
- menedżerowie budujący nowo powstały zespół
- menedżerowie pracujący nad efektywną współpracą w zespole
- grupy pracownicze z celami integracyjnymi
Cechy wyróżniające szkolenie

Szkolenie organizowane zarówno w formie stacjonarnej, jak i outdoorowej, dopasowane do potrzeb i możliwości uczestników.

Nasze warsztaty team buildingowe charakteryzują się niezwykłym klimatem, sprzyjającym budowaniu motywacji zespołów.

Korzyści ze szkolenia "Team building"

  • po warsztatach zespół/grupa nauczy się efektywnej komunikacji i współpracy, co pozwoli na wdrożenie dobrych praktyk do organizacji;
  • wszyscy uczestnicy doświadczą działania narzędzi kreatywnego rozwiązywania problemów, z możliwością implementacji wprost – w warunkach biznesowych;
  • osiągnięta integracja zespołu służyć będzie bardziej efektywnemu realizowaniu codziennych zadań;
  • zespół zacieśni więzi i zbuduje wzajemne zaufanie.

 

Dodatkowe korzyści (w zależności od wybranych treści merytorycznych):

  • nauczysz się, przez jakie fazy rozwoju przechodzi każdy z zespołów, a na podstawie tej wiedzy nabędziesz umiejętność kierowania i motywowania zespołu na poszczególnych etapach;
  • doświadczysz, jakie zachowania reprezentowane są przez różne role grupowe, dzięki czemu poznasz swój zespół i nauczysz się jak efektywnie komunikować się w zespole;
  • będziesz potrafił stworzyć socjogram zespołu, dzięki czemu poznasz panujące w nim stosunki międzyludzkie, porównasz hierarchię oficjalną z nieoficjalną;
  • doświadczysz działania efektu synergii, aby w organizacji móc efektywnie wykorzystać dostępne środki;
  • poznasz tajniki zarządzania, zyskując umiejętności w 4 wymiarach (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania).

Zobacz, jak nas oceniają

SIM Szkolenia Wrocław
5.0
Based on 25 reviews
powered by Google
Karolina Szymczak
Karolina Szymczak
15:07 05 Sep 20
Świetne szkolenie z obsługi klienta, profesjonalne podejście, serdecznie polecam wszystkimi którzy szukają chcą zdobyć lub pogłębić swoją... wiedzę!czytaj więcej
Patrycja Zimna
Patrycja Zimna
13:48 15 May 20
Super profesjonalna a zarazem lekka i przyjemna praca z panią Bogną. Dzięki niej wiem jak postępować w najtrudniejszych momentach pracy i udało... mi sie otworzyć na tematy które były dla mnie krępujące. Jestem bardzo zadowolona 😀czytaj więcej
Ireneusz Matyniak
Ireneusz Matyniak
13:47 15 May 20
Muszę przyznać że szkolenie w zakresie zarządzania zespołem przez liderów jak dla mnie było bardzo dobrą lekcją. Atmosfera super oraz całe... szkolenie na 5+. Pozdrawiam SIMczytaj więcej
Wioletta Kujawska
Wioletta Kujawska
19:34 20 Mar 20
Uczęszczam na kursy u Pani Patrycji. Jestem bardzo zadowolona z stylu prowadzenia kursów i podejście pani Patrycji. Widać jej zaangażowanie w... pracę. Osobiście dziękuję za cierpliwość i dokładne tłumaczenie zawsze z uśmiechem dziękuję bardzo i serdecznie polecam.czytaj więcej
Weronika Rybakowska
Weronika Rybakowska
17:53 10 Mar 20
Bardzo dziękuję Pani Pauli Płotka za wyjątkową cierpliwość i wyrozumiałość dla 50+.😆 Dzięki Niej bez stresu i z przyjemnością... uczęszczałam na zajęcia spełniając swoje marzenie o nauce języka angielskiego. Serdecznie polecam niezależnie od wieku. 😊Pozdrawiam Halina Miłoszczytaj więcej
Kamil Wolski
Kamil Wolski
09:11 13 Nov 19
Super szkolenie!!!!Warto! Tyle wiedzy i super atmosfera!
Następne Opinie

Zakres szkolenia

1
Gra fabularna w podzespołach (stacjonarna lub outdoorowa) dopasowana do oczekiwań klienta.
2
Zakończenie gry – wspólny cel podzespołów – osiągnięcie efektu synergii.
3
Techniki efektywnej komunikacji:
- aktywne słuchanie,
- 3 style reprezentacji,
- komunikacja werbalna i niewerbalna,
- model kwadratu komunikacyjnego w oparciu o teorię Schulza von Thuna.
4
Role grupowe.
5
Fazy rozwoju zespołu:
- cechy charakterystyczne każdej fazy,
- na co powinien zwrócić uwagę zespół i menedżer podczas każdej z faz,
- narzędzia skutecznego zarządzania zespołem na każdej z faz rozwoju.
6
Socjogram zespołu.
7
Efekt synergii – korzyści i zagrożenia.
8
Teoria zarządzania:
- planowanie,
- organizowanie,
- przewodzenie/motywowanie,
- kontrolowanie/monitorowanie.
9
Trening twórczości.

Szkolenie poprowadzi

Łukasz Frątczak

Doświadczony trener biznesu, certyfikowany coach. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Katowicach na kierunkach trener biznesu, psychologia w biznesie oraz Śląskiej Wyższej Szkoły Informatycznej w Chorzowie na kierunku grafika i multimedia. Praktyk z zakresu zarządzania sprzedażą, obsługi klienta, technik sprzedażowych oraz coachingu menedżerskiego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, technik sprzedażowych, budowania zespołów, negocjacji handlowych i biznesowych, asertywności, zarządzania czasem, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz coachingu.

Czytaj więcej

Szkolenia prowadził między innymi dla: PKP, ZUS, Poczty Polskiej, CE Nova, Banku Pocztowego.
Prowadzi dla Poczty Polskiej szkolenia pt.: „Coachingowy Styl Kierowania”, nagrodzone przez Polskie
Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami – „HR Najwyższej jakości”- jako symbol wyznaczający trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz upowszechniające wysokie standardy branży HR w Polsce.

Uzyskał certyfikat „Lidera zmian” uczestnicząc i współtworząc projekt strategiczny Poczty Polskiej S.A. – „Zarządzanie przez wartości”. Twórca portalu rozwoju osobistego – fabrykazmian.eu. Na sali szkoleniowej do roku 2018 spędził 3000 godzin.

Prowadząc warsztaty opiera się na bogatym doświadczeniu praktycznym w biznesie oraz wiedzy teoretycznej. Wykorzystuje również wiedzę i doświadczenie uczestników szkolenia, łącząc je z metodami aktywnego nauczania. Swoje warsztaty buduje w oparciu o sprawdzone metody nauczania ludzi dorosłych, pamiętając jednocześnie o dopasowaniu do specyfiki obszaru działalności klienta/biznesu. Wyróżnia go, po szkoleniowe wdrożenie kompetencji, polegające na wsparciu uczestników i sponsorów po szkoleniu. Formy wsparcia przybierają postać:
action planów, kontaktów telefonicznych, skypowych, mailowych, monitorujących proces zmiany zachowań uczestników, analizę wyzwań z jakimi spotkali się uczestnicy szkolenia i opracowaniu rozwiązań. Kolejnymi elementami wdrożenia po szkoleniowego są: coaching, trening z informacją zwrotną lub mentoring. Dzięki budowie odpowiedniej motywacji, pomaga utrzymać uczestnikom szkolenia oczekiwany poziom zdobytych umiejętności.

W życiu zawodowym i prywatnym najważniejszymi wartościami są szacunek i partnerstwo. Dzięki swojej otwartości na uczestników, łatwo nawiązuje relacje z grupą szkoleniową.
Ciągły rozwój, poszerzanie wiedzy i umiejętności pozwalają mu, być na bieżąco z nowymi trendami w świecie biznesu.

Jego pasją jest muzyka, koncerty na żywo i gra na gitarze elektrycznej.

Motto życiowe : „Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś. Jeśli chcesz osiągnąć, to czego nigdy nie miałeś, musisz robić to, czego nigdy nie robiłeś”

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość