Tarcza Antykryzysowa – zacznij działać! (otwarte szkolenie on-line)

Jak maksymalnie ograniczyć wpływ globalnego chaosu na nasz biznes? Jak przetrwać ten trudny czas, aby móc niedługo wrócić do „normalnej” pracy? Co można zrobić, aby ograniczyć straty, ale jednocześnie nie naruszyć prawa? Jak skorzystać z możliwości pomocy, które proponuje rząd w ramach tarczy antykryzysowej? Te pytania zadają sobie teraz niemal wszyscy przedsiębiorcy.

Wychodząc naprzeciw ogromnej liczbie pytań i wątpliwości, proponujemy wyjątkowe szkolenie, które pozwala odpowiedzieć przynajmniej na część z nich. Wskazujemy rozwiązania, które można wdrożyć już teraz, aby zminimalizować straty, zachować jak najwięcej miejsc pracy w firmie, wspomóc własny biznes i/lub pracowników oraz osiągnąć inne cele, istotne z punktu widzenia konkretnego biznesu.

Przepisy wprowadzonego pakietu tzw. Tarczy Antykryzysowej, na której skupiamy się na szkoleniu, liczą ponad 300 stron. Omówimy to, co jest najważniejsze, pokażemy możliwe rozwiązania, aby można było zacząć działać już teraz!

 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Proponowany czas trwania szkolenia
4 godziny (szkolenie on-line)
Uczestnicy szkolenia
- osoby prowadzące działalność gospodarczą
- właściciele mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw
- pracownicy działów kard i płac w sektorze MMŚP
- właściciele i pracownicy biur rachunkowych
- wszystkie inne osoby, które w tym niespokojnym czasie potrzebują praktycznych wskazówek dotyczących możliwości wsparcia biznesu
Cechy wyróżniające szkolenie

Pierwsze na rynku szkolenie on-line, które wskazuje najważniejsze rozwiązania prawne tzw. Tarczy Antykryzysowej z punktu widzenia sektora MMŚP. Pozwoli ono na podjęcie decyzji o korzystaniu z konkretnych rozwiązań i pokaże, w jaki sposób to zrobić.

Szkolenie prowadzi licencjonowany doradca podatkowy, który posiada bogatą wiedzę i praktykę wynikającą z doświadczenia w pracy w kontroli podatkowej i skarbowej, a także z praktycznego stosowania przepisów. Prowadził szkolenia m. in. dla członków Krajowej Izby Doradców Podatkowych.

 

Tarcza antykryzysowa - niezbędne informacje dla każdego przedsiębiorcy

Korzyści ze szkolenia „Tarcza Antykryzysowa – zacznij działać!”

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • co jest najważniejsze we wprowadzonych przepisach tzw. Tarczy Antykryzysowej,
  • jakie są możliwości uzyskania wsparcia dla Twojej firmy (głównie w zakresie podatków, składek, zatrudnienia),
  • jakie rozwiązania dla Twojej firmy są możliwe do wprowadzenia już teraz, aby zmniejszyć ponoszone straty i możliwie szybko uzyskać pomoc,
  • gdzie i jak wnioskować o wsparcie dla firmy,
  • jakie błędy można popełnić wnioskując o wsparcie oraz jak ich uniknąć.

 

Wejdź na wyższy poziom!

Podczas kryzysu należy działać szybko i skutecznie, aby maksymalnie ograniczyć straty. Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak to zrobić w przypadku Twojej firmy.

Zobacz, jak nas oceniają

Zakres szkolenia "Tarcza Antykryzysowa – zacznij działać!"

1
Odroczenia i zwolnienia ze składek ZUS.
2
Odroczenia w podatku dochodowym.
3
Zmiana metod opłacania oraz odroczenie terminu spłaty zaliczek na PIT i CIT.
4
Zawieszenie działalności gospodarczej - korzyści i konsekwencje.
5
Czas pracy - możliwości zmiany jego systemów i rozkładów oraz ograniczenia wymiaru czasu pracy.
6
Zasady zmiany wysokości wynagrodzeń za pracę, wypłaty świadczeń z tytułu przestoju ekonomicznego.
7
Zasady uzyskania dofinansowania do wynagrodzeń, zasady wypłaty świadczeń dla osób zatrudnionych na umowach cywilnoprawnych.
8
Omówienie tematów zgłoszonych przez uczestników.

Szkolenie poprowadzi

Krzysztof Kapalski

Doradca podatkowy, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. Swoje doświadczenie budował pracując od 1996 r. do 2012 r. w urzędach kontroli skarbowej oraz w specjalistycznym urzędzie skarbowym. W listopadzie 2003 r. zdał egzamin państwowy uprawniający do powołania na stanowisko inspektora kontroli skarbowej.
Od 2005 r. do IX 2012 r. jako inspektor kontroli skarbowej wykonywał obowiązki służbowe na stanowisku samodzielnym. W trakcie praktyki zawodowej zajmował się problematyką związaną m.in. z krajowym, unijnym i międzynarodowym prawem podatkowym, kontrolą skarbową, postępowaniem egzekucyjnym, prawem karnym skarbowym oraz prawem celnym.

Czytaj więcej

W czerwcu 2012 r. zdał egzamin na doradcę podatkowego. W październiku 2012 r. uzyskał wpis na listę doradców podatkowych i od dnia złożenia przyrzeczenia prowadzi indywidualną praktykę zawodową.

Wykonując zawód licencjonowanego doradcy podatkowego wykorzystuje wiedzę i praktykę wynikającą z doświadczenia w kontroli podatkowej i skarbowej, a także z praktycznego stosowania przepisów kodeksu karnego skarbowego i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

Od 2014 r. do 2018 r. sprawował funkcję członka Zarządu Dolnośląskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych IV kadencji.

Prowadził szkolenia i warsztaty m.in dla oddziałów Krajowej Izby Doradców Podatkowych.

Za wkład i zaangażowanie w pracę na rzecz Krajowej Izby Doradców Podatkowych był wyróżniany przez Przewodniczącą Krajowej Izby Doradców Podatkowych Panią prof. Jadwigę Glumińską-Pawic, Przewodniczącą Dolnośląskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych Panią Danutę Dącler oraz przez Kapitułę Dolnośląskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych.

Zapisz się!

Koszt udziału w szkoleniu: 290 zł brutto (szkolenie zwolnione z VAT).

Szkolenie odbędzie się w formie on-line.

Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat.

 

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy:

  1. wybrać termin spośród podanych poniżej – zostaną Państwo przekierowani do formularza zgłoszeniowego na szkolenie,
  2. wypełnić formularz zgłoszeniowy,
  3. opłacić udział w szkoleniu.

 

Zarezerwuj termin:

 

16.04.2020 godz. 10:00 – 14:00         brak miejsc

 

Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.

 

 


 

Informacje organizacyjne

Liczba miejsc na szkoleniu jest ograniczona, o zakwalifikowaniu się na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Po otrzymaniu zgłoszenia wyślemy na podany adres mailowy potwierdzenie udziału w szkoleniu oraz dane do płatności.

Warunkiem udziału w szkoleniu jest jego opłacenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem (decyduje data wpływu środków na nasz rachunek, a ze względu na bliskie terminy rozpoczęcia, dopuszczamy również przesłanie nam potwierdzenia przelewu drogą mailową na adres szkolenia@sim.edu.pl).

Dane dostępowe do platformy szkoleniowej otrzymają Państwo najpóźniej na 1 godzinę przed rozpoczęciem szkolenia. W dniu szkolenia, najpóźniej 5 minut przed jego rozpoczęciem, należy zalogować się do systemu na podstawie informacji otrzymanych w mailu

Uczestnik szkolenia powinien dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z dostępem do stabilnego łącza internetowego. Sprzęt powinien posiadać kamerę (wbudowaną lub zewnętrzną) oraz mikrofon (wyposażenie to nie jest wymagane, ale jest potrzebne do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu).

W trakcie trwania szkolenia jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem i nie wymagają konsultacji czy wyliczeń. Podczas sesji ekspert odpowie na możliwie największą ilość pytań.

 

W przypadku rezygnacji po otrzymaniu „potwierdzenia udziału w szkoleniu” ponoszą Państwo 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@sim.edu.pl. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość

ul. Fabryczna 16H,
53-609 Wrocław

NIP 8943120271
REGON 368893599
KRS 0000705851

Posiadamy certyfikat: