Sprzedaż bez tajemnic

Być może będziesz zaskoczony stwierdzeniem zawartym w tym zdaniu: „Zawód sprzedawcy to jeden z najłatwiejszych zawodów”. Jest tylko jeden warunek – musisz znać psychologiczne aspekty decyzji zakupowych swoich klientów. Jeśli chcesz, aby sprzedaż była dla Ciebie przyjemnością lub chcesz zwiększyć swoją skuteczność, warto poznać tajniki efektywnej sprzedaży.

Proponowany czas trwania szkolenia
2 dni / 16 godzin
Proponowana liczba osób
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
- sprzedawcy
- osoby mające bezpośredni kontakt z klientem
- osoby chcące rozszerzyć swoje umiejętności sprzedażowe
- osoby chcące dokonać autodiagnozy swoich silnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie kompetencji sprzedażowych
- menedżerowie odpowiedzialni za wyniki sprzedażowe swoich zespołów
Cechy wyróżniające szkolenie

Podczas warsztatów weźmiesz udział w autorskiej grze sprzedażowej, dzięki której w łatwy sposób zapamiętasz najważniejsze treści szkolenia i uświadomisz sobie wpływ prawidłowego rozpoznania potrzeb klienta na etap prezentacji oferty oraz wpływ działania języka korzyści na etap podjęcia decyzji przez klienta.

Zdobyta wiedza i praktyczne umiejętności z zakresu budowy relacji, skutecznej komunikacji, technik prezentacji i zamykania sprzedaży, pozwolą Ci na podniesienie swojej skuteczności sprzedażowej.

Zostań skutecznym sprzedawcą - praktyczne szkolenie z podstawami psychologii

  • Dzięki zastosowaniu podczas warsztatów gry sprzedażowej doświadczysz działania procesu sprzedaży w praktyce oraz poznasz swoje mocne strony jako sprzedawcy.
  • Poznasz techniki budowania relacji na linii klient – sprzedawca.
  • Nabędziesz umiejętność efektywnej komunikacji co pozwoli Ci na rozpoznanie ukrytych potrzeb Twoich klientów.
  • Nabędziesz umiejętność efektywnej prezentacji produktu/usługi z wykorzystaniem technik: „język korzyści”, „storytelling” (fakultatywnie), co zwiększy Twoją skuteczność jako sprzedawcy.
  • Będziesz potrafił korzystać z technik up i cross selling’u.
  • Będziesz wiedział jak rozpoznać sygnały, wysyłane przez klienta, wskazujące na decyzję zakupową.
  • Otrzymasz informację zwrotną w zakresie swoich kompetencji sprzedażowych.
  • Uświadomisz sobie wpływ zastosowania wybranych technik sprzedażowych na decyzję zakupową klienta.

Zobacz, jak nas oceniają

Zakres szkolenia

1
Gra sprzedażowa jako doświadczenie procesu sprzedaży.
2
Techniki budowania relacji na linii klient – sprzedawca:
- pierwsze wrażenie,
- efekt anielski,
- efekt czystej ekspozycji.
3
Techniki rozpoznawania potrzeb klienta („Kto pyta nie błądzi”):
- aktywne słuchanie,
- funkcje i rodzaje pytań,
- motywy zakupowe klientów.
4
Typologia klientów.
5
Techniki sprzedażowe:
- język korzyści,
- storytelling (fakultatywnie),
- up-selling,
- cross-selling.
6
Zamykanie sprzedaży.
7
Bądź proaktywny.

Szkolenie poprowadzi

Łukasz Frątczak

Doświadczony trener biznesu, certyfikowany coach. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Katowicach na kierunkach trener biznesu, psychologia w biznesie oraz Śląskiej Wyższej Szkoły Informatycznej w Chorzowie na kierunku grafika i multimedia. Praktyk z zakresu zarządzania sprzedażą, obsługi klienta, technik sprzedażowych oraz coachingu menedżerskiego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, technik sprzedażowych, budowania zespołów, negocjacji handlowych i biznesowych, asertywności, zarządzania czasem, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz coachingu.

Czytaj więcej

Szkolenia prowadził między innymi dla: PKP, ZUS, Poczty Polskiej, CE Nova, Banku Pocztowego.
Prowadzi dla Poczty Polskiej szkolenia pt.: „Coachingowy Styl Kierowania”, nagrodzone przez Polskie
Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami – „HR Najwyższej jakości”- jako symbol wyznaczający trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz upowszechniające wysokie standardy branży HR w Polsce.

Uzyskał certyfikat „Lidera zmian” uczestnicząc i współtworząc projekt strategiczny Poczty Polskiej S.A. – „Zarządzanie przez wartości”. Twórca portalu rozwoju osobistego – fabrykazmian.eu. Na sali szkoleniowej do roku 2018 spędził 3000 godzin.

Prowadząc warsztaty opiera się na bogatym doświadczeniu praktycznym w biznesie oraz wiedzy teoretycznej. Wykorzystuje również wiedzę i doświadczenie uczestników szkolenia, łącząc je z metodami aktywnego nauczania. Swoje warsztaty buduje w oparciu o sprawdzone metody nauczania ludzi dorosłych, pamiętając jednocześnie o dopasowaniu do specyfiki obszaru działalności klienta/biznesu. Wyróżnia go, po szkoleniowe wdrożenie kompetencji, polegające na wsparciu uczestników i sponsorów po szkoleniu. Formy wsparcia przybierają postać:
action planów, kontaktów telefonicznych, skypowych, mailowych, monitorujących proces zmiany zachowań uczestników, analizę wyzwań z jakimi spotkali się uczestnicy szkolenia i opracowaniu rozwiązań. Kolejnymi elementami wdrożenia po szkoleniowego są: coaching, trening z informacją zwrotną lub mentoring. Dzięki budowie odpowiedniej motywacji, pomaga utrzymać uczestnikom szkolenia oczekiwany poziom zdobytych umiejętności.

W życiu zawodowym i prywatnym najważniejszymi wartościami są szacunek i partnerstwo. Dzięki swojej otwartości na uczestników, łatwo nawiązuje relacje z grupą szkoleniową.
Ciągły rozwój, poszerzanie wiedzy i umiejętności pozwalają mu, być na bieżąco z nowymi trendami w świecie biznesu.

Jego pasją jest muzyka, koncerty na żywo i gra na gitarze elektrycznej.

Motto życiowe : „Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś. Jeśli chcesz osiągnąć, to czego nigdy nie miałeś, musisz robić to, czego nigdy nie robiłeś”

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość