Skuteczny negocjator

Czy osiągnięcie celu ponad wszystko, można nazwać efektywnym procesem negocjacji? Czy są sytuacje w których nie warto negocjować? Co zrobić w sytuacji, gdy druga strona ma wyraźną przewagę negocjacyjną? Na te i wiele innych pytań dostaniesz odpowiedź podczas warsztatu – Skuteczny negocjator.

Negocjujemy całe życie, nie tylko w biznesie, ale i w codziennych sytuacjach. Szokuje zatem, jak nikła jest wiedza społeczeństwa o procesie negocjacyjnym, typowych pułapkach i koncentracji stron tylko na swoich stanowiskach. Chcąc zweryfikować swoje doświadczenia i przekonania z zakresu negocjacji, dobrze jest na moment się zatrzymać, dać sobie chwilę na spojrzenie na siebie z lotu ptaka. Podczas szkolenia, będziesz miał tę możliwość, aby przekonać się, które działania przybliżają, a które oddalają Cię od sukcesu w procesie negocjacji.

Proponowany czas trwania szkolenia
2 dni / 16 godzin
Uczestnicy szkolenia
- handlowcy
- osoby odpowiedzialne za negocjacje zawieranych umów, kontraktów
- kadra menedżerska
- pracownicy należący do związków zawodowych
Cechy wyróżniające szkolenie

Praktyczny charakter warsztatów poszerzy Twoją wiedzę i umiejętności negocjacyjne, a dodatkowo pozwoli Ci na zbudowanie poczucia pewności siebie podczas przyszłych rozmów negocjacyjnych. Dzięki szkoleniu będziesz przygotowany nawet na najtrudniejsze negocjacje. Będziesz też swobodnie rozpoznawał taktyki i strategie negocjacyjne drugiej strony negocjacji, co pozwoli na zachowanie spokoju i racjonalne podejmowanie decyzji negocjacyjnych.

Korzyści ze szkolenia

  • Poznasz rodzaje negocjacji i strategie negocjacyjne, dzięki czemu będziesz mógł podejmować świadome decyzje w zakresie przyjęcia własnej, skutecznej strategii negocjacyjnej.
  • Nabędziesz umiejętność odkrywania interesów stron w negocjacjach, w celu ustalenia i rozwiązania problemu negocjacyjnego.
  • Poznasz etapy procesu negocjacyjnego.
  • Nabędziesz umiejętność określania celów negocjacyjnych oraz obszaru negocjacyjnego ZOPA.
  • Poznasz BATNA jako narzędzie alternatywy negocjacyjnej, co pozwoli Ci z poczuciem pewności siebie podejść do każdego rodzaju negocjacji.
  • Nabędziesz umiejętność swobodnego stosowania wybranych technik negocjacyjnych.
  • Dokonasz autodiagnozy swoich silnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie procesu negocjacyjnego.

Zobacz, jak nas oceniają

Zakres szkolenia

1
Rodzaje negocjacji i strategie negocjacyjne.
2
Zasady budowania dobrego kontaktu interpersonalnego.
3
Bariery w kontaktach interpersonalnych.
4
Podstawowe techniki aktywnego słuchania:
- słuchanie empatyczne,
- prowadzenie.
5
Zasady negocjacji nastawionych na współpracę.
6
Fazy negocjacji:
- ustalenie reguł,
- określenie interesów obu stron,
- zdefiniowanie problemów negocjacyjnych,
- poszukiwanie rozwiązań,
- docenianie pozytywów rozwiązania/zamknięcie,
- monitoring.
7
Gra negocjacyjna „Siła negocjatorów”.
8
Jak bronić się przed presją i manipulacją drugiej strony negocjacji:
- schemat stawiania granic,
- informacja zwrotna,
- sposoby radzenia sobie z krytyką.
9
Wybrane taktyki negocjacyjne.

Szkolenie poprowadzi

Łukasz Frątczak

Doświadczony trener biznesu, certyfikowany coach. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Katowicach na kierunkach trener biznesu, psychologia w biznesie oraz Śląskiej Wyższej Szkoły Informatycznej w Chorzowie na kierunku grafika i multimedia. Praktyk z zakresu zarządzania sprzedażą, obsługi klienta, technik sprzedażowych oraz coachingu menedżerskiego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, technik sprzedażowych, budowania zespołów, negocjacji handlowych i biznesowych, asertywności, zarządzania czasem, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz coachingu.

Czytaj więcej

Szkolenia prowadził między innymi dla: PKP, ZUS, Poczty Polskiej, CE Nova, Banku Pocztowego.
Prowadzi dla Poczty Polskiej szkolenia pt.: „Coachingowy Styl Kierowania”, nagrodzone przez Polskie
Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami – „HR Najwyższej jakości”- jako symbol wyznaczający trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz upowszechniające wysokie standardy branży HR w Polsce.

Uzyskał certyfikat „Lidera zmian” uczestnicząc i współtworząc projekt strategiczny Poczty Polskiej S.A. – „Zarządzanie przez wartości”. Twórca portalu rozwoju osobistego – fabrykazmian.eu. Na sali szkoleniowej do roku 2018 spędził 3000 godzin.

Prowadząc warsztaty opiera się na bogatym doświadczeniu praktycznym w biznesie oraz wiedzy teoretycznej. Wykorzystuje również wiedzę i doświadczenie uczestników szkolenia, łącząc je z metodami aktywnego nauczania. Swoje warsztaty buduje w oparciu o sprawdzone metody nauczania ludzi dorosłych, pamiętając jednocześnie o dopasowaniu do specyfiki obszaru działalności klienta/biznesu. Wyróżnia go, po szkoleniowe wdrożenie kompetencji, polegające na wsparciu uczestników i sponsorów po szkoleniu. Formy wsparcia przybierają postać:
action planów, kontaktów telefonicznych, skypowych, mailowych, monitorujących proces zmiany zachowań uczestników, analizę wyzwań z jakimi spotkali się uczestnicy szkolenia i opracowaniu rozwiązań. Kolejnymi elementami wdrożenia po szkoleniowego są: coaching, trening z informacją zwrotną lub mentoring. Dzięki budowie odpowiedniej motywacji, pomaga utrzymać uczestnikom szkolenia oczekiwany poziom zdobytych umiejętności.

W życiu zawodowym i prywatnym najważniejszymi wartościami są szacunek i partnerstwo. Dzięki swojej otwartości na uczestników, łatwo nawiązuje relacje z grupą szkoleniową.
Ciągły rozwój, poszerzanie wiedzy i umiejętności pozwalają mu, być na bieżąco z nowymi trendami w świecie biznesu.

Jego pasją jest muzyka, koncerty na żywo i gra na gitarze elektrycznej.

Motto życiowe : „Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś. Jeśli chcesz osiągnąć, to czego nigdy nie miałeś, musisz robić to, czego nigdy nie robiłeś”

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość

ul. Fabryczna 16H,
53-609 Wrocław

NIP 8943120271
REGON 368893599
KRS 0000705851

Posiadamy certyfikat: