Psychologiczne aspekty komunikacji w zawodzie prawnika

Prawnicy rozpoczynający swoja karierę, pełni werwy i zapału, biegli w procedurach i przepisach, czasem nie posiadają odpowiedniego wyczucia koniecznego do obcowania ze swoim klientem. Brak odpowiedniej sprawności w efektywnym komunikowaniu się może skutkować trudnościami w osiągnięciu zawodowego sukcesu. Zawód prawnika nie opiera się tylko na znajomości przepisów i umiejętności ich stosowania, ale także na właściwym rozpoznaniu i zrozumieniu potrzeb i emocji człowieka, czyli właściwej komunikacji. Będąc prawnikiem musimy łączyć wiele kompetencji – od wiedzy kodeksowej po umiejętności psychologiczne. Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do prawników chcących rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne, podnosząc tym samym jakość wykonywanych obowiązków.

Proponowany czas trwania szkolenia
1 dzień / 8 godzin
Proponowana liczba osób
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
Osoby wykonujące zawód prawnika bądź będące w trakcie zdobywania tytułu.
Cechy wyróżniające szkolenie

Szkolenia przeznaczone jest dla osób praktykujących i poszukujących lepszego połączenia praktyki prawniczej z psychologiczną. Prowadzący szkolenie dzięki doświadczeniu i pozyskanej wiedzy z zakresu psychologii śledczej w praktyce operacyjnej jak i procesowej ukaże „kuchnię” ekspercką i istotę komunikacji w organach wymiaru sprawiedliwości.

Komunikacja w zawodzie prawnika - szkolenie dla firm

  • zwiększanie poczucia kontroli nad trudnymi sytuacjami w relacjach interpersonalnych,
  • przekierowanie na indywidualne podejście do klienta,
  • odczytywanie zachowań rozmówców za pomocą kinezyki,
  • umiejętność dopasowania zachowania do sytuacji klienta.

Zobacz, jak nas oceniają

Zakres szkolenia

1
Metody i techniki budowania zrozumiałych i przejrzystych komunikatów.
2
Znaczenie komunikacji niewerbalnej.
3
Praktyczny trening rozpoznawania kłamstwa.
4
Zasady i metody efektywnego komunikowania trudnych informacji.
5
Przekazywanie informacji zwrotnej.
6
Bariery i zniekształcenia w komunikacji.

Szkolenie poprowadzi

Małgorzata Tetlak

Psycholog, trener, absolwentka Psychologii Śledczej w praktyce operacyjnej i procesowej oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Świadczy usługi dla firm z zakresu przeprowadzania negocjacji, pozyskiwania nowych klientów biznesowych oraz rekrutacji pracowniczej. Prowadzi szkolenia oraz doradztwo z zakresu komunikacji, psychologii kłamstwa, zarządzania talentem w organizacji oraz innowacyjności w biznesie.

Czytaj więcej

Realizuje rozbudowane kilkudniowe programy szkoleniowe.

Członek Polskiego Towarzystwa Psychologów Sądowych w Polsce. Specjalizuje się szczególnie w szkoleniach z obszaru komunikacji niewerbalnej.

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość