Psychologiczne aspekty komunikacji w zawodzie prawnika

Prawnicy rozpoczynający swoja karierę pełni werwy i zapału biegli w procedurach i przepisach, czasem nie posiadają odpowiedniego wyczucia koniecznego do obcowania ze swoim klientem. Brak odpowiedniej sprawności w efektywnym komunikowaniu się może skutkować trudnościami w osiągnięciu zawodowego sukcesu. Zawód prawnika nie opiera się tylko i wyłącznie na znajomości przepisów i umiejętności ich stosowania, ale także na właściwym rozpoznaniu i zrozumieniu potrzeb i emocji człowieka czyli właściwej komunikacji. Będąc prawnikiem musimy łączyć wiele kompetencji od wiedzy kodeksowej także po umiejętności psychologiczne. Szkolenie przede wszystkim skierowane jest do prawników chcących rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne. Podnosząc tym samym jakość wykonywanych obowiązków

Proponowany czas trwania szkolenia
1 dzień szkoleniowy /8 godzin
Uczestnicy szkolenia
osoby wykonujące zawód prawnika bądź będące w trakcie zdobywania tytułu
Cechy wyróżniające szkolenie

zwiększanie poczucia kontroli nad trudnymi sytuacjami w relacjach interpersonalnych,
przekierowanie na indywidualne podejście do klienta,
odczytywanie zachowań za pomocą kinezyki,
umiejętność dopasowania zachowania do sytuacji klienta

Korzyści ze szkolenia

Wiedza oraz szczególne umiejętności zdobyte podczas szkolenia pozwolą na świadomy i profesjonalny kontakt z druga osobą. Niewątpliwie wpłynie to na atmosferę spotkania i sprawi, że dotarcie do sedna problemu klienta stanie się o wiele łatwiejsze.

 

Zobacz, jak nas oceniają

Zakres szkolenia

1
Metody i techniki budowania zrozumiałych i przejrzystych komunikatów
2
Znaczenie komunikacji niewerbalnej
3
Praktyczny trening rozpoznawania kłamstwa
4
Zasady i metody efektywnego komunikowaniu trudnych informacji
5
Przekazywanie informacji zwrotnej
6
Bariery i zniekształcenia w komunikacji

Szkolenie poprowadzi

Małgorzata Tetlak

Psycholog, trener, absolwentka Psychologii Śledczej w praktyce operacyjnej i procesowej oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Świadczy usługi dla firm z zakresu przeprowadzania negocjacji, pozyskiwania nowych klientów biznesowych oraz rekrutacji pracowniczej. Prowadzi szkolenia oraz doradztwo z zakresu komunikacji, psychologii kłamstwa, zarządzania talentem w organizacji oraz innowacyjności w biznesie.

Czytaj więcej

Realizuje rozbudowane kilkudniowe programy szkoleniowe.

Członek Polskiego Towarzystwa Psychologów Sądowych w Polsce. Specjalizuje się szczególnie w szkoleniach z obszaru komunikacji niewerbalnej.

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i udzielimy szczegółowych informacji. Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość

ul. Fabryczna 16H,
53-609 Wrocław

NIP 8943120271
REGON 368893599
KRS 0000705851

Posiadamy certyfikat: