Psychologia kłamstwa w biznesie

Dobre relacje biznesowe stanowią podstawę do rozwoju firmy i realizacji założonych celów. Bezsprzecznie należy o nie zabiegać i dbać. Kontakt z ludźmi wymaga jednak pewnej ostrożności, szczególnie w sferze biznesu. Może zdarzyć się, że trafimy na osoby, które mają złe zamiary i chcą wykorzystać dobre relacje dla własnych celów w sposób nieuczciwy, uciekając do manipulacji i kłamstwa. Im większe mamy zaufanie do rozmówcy, tym trudniej może być nam wyczuć te zamiary i odpowiednio zareagować.

Zdolności obserwacji i analizy zachowań oraz umiejętność prawidłowego rozpoznawania symptomów kłamstwa może przydać się w najmniej oczekiwanym momencie, ratując nas od problemów.

Proponowany czas trwania szkolenia
1 dzień / 8 godzin
Proponowana liczba uczestników
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
- właściciele przedsiębiorstw
- kadra kierownicza
- kadra menedżerska (team liderzy)
- pracownicy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
- pracownicy obejmujący stanowiska specjalistów i ekspertów
- negocjatorzy biznesowi
Cechy wyróżniające szkolenie

Szkolenie prowadzi specjalista z zakresu komunikacji niewerbalnej. Podczas szkolenia uczestnicy mają możliwość praktycznego ćwiczenia poznanych technik rozpoznawania kłamstwa i odpowiedniego reagowania w takich sytuacjach.

Szkolenie daje możliwość zwiększenia swoich możliwości i efektywności w relacjach biznesowych. Zwiększa komfort funkcjonowania dzięki możliwości wszechstronnego wykorzystania nabytych umiejętności.

Korzyści ze szkolenia "Psychologia kłamstwa w biznesie"

  • pogłębisz umiejętności analizy i obserwacji rozmówcy,
  • dowiesz się, jak wykryć potencjalne kłamstwo,
  • zwiększysz poczucie kontroli podczas kontaktu z drugą osobą,
  • poprawisz efektywność relacji biznesowych,
  • nauczysz się odpowiednio reagować na fałszywy przekaz;
  • zmniejszysz ryzyko stania się ofiarą oszustwa.

 

Wejdź na wyższy poziom!

Zdobyta wiedza i umiejętności pozwolą na przeprowadzanie satysfakcjonujących i korzystnych spotkań biznesowych. Szkolenie zwiększa efektywność oraz pewność siebie. Zmniejsza ryzyko stania się ofiarą oszustwa dzięki wyposażeniu uczestników w narzędzia, które można wykorzystać zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

 

 

 

Zobacz, jak nas oceniają

SIM Szkolenia Wrocław
5.0
Based on 25 reviews
powered by Google
Karolina Szymczak
Karolina Szymczak
15:07 05 Sep 20
Świetne szkolenie z obsługi klienta, profesjonalne podejście, serdecznie polecam wszystkimi którzy szukają chcą zdobyć lub pogłębić swoją... wiedzę!czytaj więcej
Patrycja Zimna
Patrycja Zimna
13:48 15 May 20
Super profesjonalna a zarazem lekka i przyjemna praca z panią Bogną. Dzięki niej wiem jak postępować w najtrudniejszych momentach pracy i udało... mi sie otworzyć na tematy które były dla mnie krępujące. Jestem bardzo zadowolona 😀czytaj więcej
Ireneusz Matyniak
Ireneusz Matyniak
13:47 15 May 20
Muszę przyznać że szkolenie w zakresie zarządzania zespołem przez liderów jak dla mnie było bardzo dobrą lekcją. Atmosfera super oraz całe... szkolenie na 5+. Pozdrawiam SIMczytaj więcej
Wioletta Kujawska
Wioletta Kujawska
19:34 20 Mar 20
Uczęszczam na kursy u Pani Patrycji. Jestem bardzo zadowolona z stylu prowadzenia kursów i podejście pani Patrycji. Widać jej zaangażowanie w... pracę. Osobiście dziękuję za cierpliwość i dokładne tłumaczenie zawsze z uśmiechem dziękuję bardzo i serdecznie polecam.czytaj więcej
Weronika Rybakowska
Weronika Rybakowska
17:53 10 Mar 20
Bardzo dziękuję Pani Pauli Płotka za wyjątkową cierpliwość i wyrozumiałość dla 50+.😆 Dzięki Niej bez stresu i z przyjemnością... uczęszczałam na zajęcia spełniając swoje marzenie o nauce języka angielskiego. Serdecznie polecam niezależnie od wieku. 😊Pozdrawiam Halina Miłoszczytaj więcej
Kamil Wolski
Kamil Wolski
09:11 13 Nov 19
Super szkolenie!!!!Warto! Tyle wiedzy i super atmosfera!
Następne Opinie

Zakres szkolenia

1
Znaczenie mowy ciała i gestów towarzyszących kłamstwu.
2
Analiza lingwistyczna.
3
Mikromimika.
4
Praktyczny trening rozpoznawania kłamstwa.
5
Motywacja do kłamstwa, sposoby reagowania na kłamstwo.
6
Psychologia kłamstwa a wywieranie wpływu na rozmówcę.

Szkolenie poprowadzi

Małgorzata Tetlak

Psycholog, trener, absolwentka Psychologii Śledczej w praktyce operacyjnej i procesowej oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Świadczy usługi dla firm z zakresu przeprowadzania negocjacji, pozyskiwania nowych klientów biznesowych oraz rekrutacji pracowniczej. Prowadzi szkolenia oraz doradztwo z zakresu komunikacji, psychologii kłamstwa, zarządzania talentem w organizacji oraz innowacyjności w biznesie.

Czytaj więcej

Realizuje rozbudowane kilkudniowe programy szkoleniowe.

Członek Polskiego Towarzystwa Psychologów Sądowych w Polsce. Specjalizuje się szczególnie w szkoleniach z obszaru komunikacji niewerbalnej.

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość