Przygotowanie i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych

Jeśli prowadząc rozmowy rekrutacyjne odnosisz wrażenie, że po raz kolejny słyszysz te same bądź podobne odpowiedzi, masz wrażenie, że Twoje pytania są przewidywalne i takie też odpowiedzi otrzymujesz od kandydatów, to nadszedł czas, aby to zmienić. Ten warsztat sprawi, że nauczysz się lepiej rozpoznawać prawdziwe motywacje kandydatów oraz dostrzeżesz i wyeliminujesz potencjalne błędy rekrutacyjne, co sprawi, że rozmowa stanie się bardziej efektywna.

Proponowany czas trwania szkolenia
1 dzień / 8 godzin lub 2 dni / 16 godzin (w przypadku rozbudowanego modułu symulacji prowadzenia rozmów rekrutacyjnych)
Proponowana liczba uczestników
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
Pracownicy działów HR, specjaliści i kadra kierownicza wszystkich szczebli, których jednym z zadań jest prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami.
Cechy wyróżniające szkolenie

Jest to szkolenie mające bardzo warsztatową formę. Ponad 90% czasu pracy to aktywność i zaangażowanie uczestników, a przede wszystkim trening konkretnych umiejętności i narzędzi rekrutacyjnych.

To szkolenie dla osób, które podczas rozmowy rekrutacyjnej chcą dowiedzieć się o kandydacie więcej, niż tylko to, co „powinien” usłyszeć przyszły przełożony.

Korzyści ze szkolenia "Przygotowanie i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych"

  • nauczysz się, jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej;
  • dowiesz się, gdzie i jak zbierać informacje o kandydacie;
  • nauczysz się radzić ze stresem swoim oraz kandydata;
  • poznasz najważniejsze pytania w rekrutacji;
  • nauczysz się redukować najczęstsze błędy w rekrutacji.

Zobacz, jak nas oceniają

SIM Szkolenia Wrocław
5.0
Based on 25 reviews
powered by Google
Karolina Szymczak
Karolina Szymczak
15:07 05 Sep 20
Świetne szkolenie z obsługi klienta, profesjonalne podejście, serdecznie polecam wszystkimi którzy szukają chcą zdobyć lub pogłębić swoją... wiedzę!czytaj więcej
Patrycja Zimna
Patrycja Zimna
13:48 15 May 20
Super profesjonalna a zarazem lekka i przyjemna praca z panią Bogną. Dzięki niej wiem jak postępować w najtrudniejszych momentach pracy i udało... mi sie otworzyć na tematy które były dla mnie krępujące. Jestem bardzo zadowolona 😀czytaj więcej
Ireneusz Matyniak
Ireneusz Matyniak
13:47 15 May 20
Muszę przyznać że szkolenie w zakresie zarządzania zespołem przez liderów jak dla mnie było bardzo dobrą lekcją. Atmosfera super oraz całe... szkolenie na 5+. Pozdrawiam SIMczytaj więcej
Wioletta Kujawska
Wioletta Kujawska
19:34 20 Mar 20
Uczęszczam na kursy u Pani Patrycji. Jestem bardzo zadowolona z stylu prowadzenia kursów i podejście pani Patrycji. Widać jej zaangażowanie w... pracę. Osobiście dziękuję za cierpliwość i dokładne tłumaczenie zawsze z uśmiechem dziękuję bardzo i serdecznie polecam.czytaj więcej
Weronika Rybakowska
Weronika Rybakowska
17:53 10 Mar 20
Bardzo dziękuję Pani Pauli Płotka za wyjątkową cierpliwość i wyrozumiałość dla 50+.😆 Dzięki Niej bez stresu i z przyjemnością... uczęszczałam na zajęcia spełniając swoje marzenie o nauce języka angielskiego. Serdecznie polecam niezależnie od wieku. 😊Pozdrawiam Halina Miłoszczytaj więcej
Kamil Wolski
Kamil Wolski
09:11 13 Nov 19
Super szkolenie!!!!Warto! Tyle wiedzy i super atmosfera!
Następne Opinie

Zakres szkolenia

1
Kogo potrzebuję w swoim zespole i jaki zespół chcę stworzyć - zespół geniuszy czy genialny zespół?
2
Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna - skąd brać najlepszych kandydatów.
3
Przygotowanie do procesu rekrutacji.
4
Kompetencje przyszłych pracowników.
5
Budowanie macierzy profilu pracownika - ćwiczenia praktyczne.
6
Dokumenty aplikacyjne kandydatów.
7
Rozmowa kwalifikacyjna.
8
Tworzenie i zadawanie specyficznych pytań podczas interview, przygotowanie zadań i studiów przypadków dla kandydatów do pracy - ćwiczenia w zespołach.
9
Prowadzenie rozmowy.
10
Mowa ciała podczas interview - fakty i mity.
11
Najczęstsze błędy w rekrutacji i ich unikanie.
12
Trening prowadzenia interview z kamerą video.

Szkolenie poprowadzi

Adam Sobiechart

Adam Sobiechart jest coach’em i trenerem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów rozwijających kompetencje miękkie i menedżerskie. Posiada eksperckie doświadczenie w obszarze HR, w szczególności w tworzeniu programów rozwojowych, talentowych. Posiada doświadczenia w projektach rekrutacyjnych. Przeprowadził ponad 1000 procesów rekrutacyjnych dla dużych organizacji.

Czytaj więcej

Przez pięć lat odpowiadał za zespół trenerów wewnętrznych w jednej z największych sieci handlowych, od ich rekrutacji, przez szkolenia i rozwój. Realizował i prowadził wiele szkoleń train the trainers. Autor wielu eksperckich wypowiedzi. Twórca autorskich gier szkoleniowych.

Doświadczenie trenerskie zdobywał zarówno od strony dużych organizacji, jak też firm szkoleniowych realizując wiele projektów, głównie dla branży FMCG, firm handlowych, produkcyjnych, instytucji finansowych i mediów. Posiada certyfikat trenera HRD BP oraz międzynarodowy certyfikat coach’a ICC (International Coaching Community). Jest w trakcie certyfikacji konsultanta Maxie DISC, narzędzia wspierającego rozwój, opartego na czterech podstawowych stylach zachowań ludzkich. Tworzył i był odpowiedzialny za wdrażanie standardów obsługi klienta. Był audytorem firm ubiegających się o certyfikat – godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W prowadzonych szkoleniach i warsztatach szczególny nacisk kładzie na utrwalanie zdobytej wiedzy, poszukiwanie sposobów na rozwój umiejętności nie tylko podczas szkolenia ale i po jego zakończeniu oraz motywuje uczestników do kształtowania pożądanych postaw.

Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, na których specjalizował się z tematyki Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania Potencjałem Społecznym i Doradztwa Personalnego w Międzynarodowej Szkole Menedżerów w Warszawie. Prywatnie miłośnik wina i związanej z nią tradycji, historii i kultury.

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość