Potencjał nowych pokoleń na rynku pracy

Na rynku pracy mamy okazję zetknąć się z osobami, które pamiętają czasy upadku ustroju politycznego i z dnia na dzień wprowadzonych zmian rynkowych. Jednocześnie mamy również okazję mieć styczność z osobami, dla których wyobrażenie sobie przeszłości bez Internetu, bez swobód obywatelskich, jest jak opowiadanie o dinozaurach.

Ta różnorodność pokoleniowa sprawia, że czerpiemy pełnymi garściami z zupełnie różnych doświadczeń, umiejętności i wiedzy – to niewątpliwie pomaga w szybkim rozwoju myśli i technologii.

„Nigdy w historii ludzkości w jednym miejscu nie ścierały się tak różne światopoglądy, historie osobiste i globalne, różnice w myśleniu, podejściu, celach i wartościach.” Mając tak szerokie spektrum, wynikające z różnic międzypokoleniowych, warto zastanowić się:

  • czy czynniki motywacji dla pokoleń BB, X, Y, Z różnią się w jakiś zasadniczy sposób?
  • czy jednakowy sposób komunikacji dla wszystkich pokoleń będzie tak samo efektywny?
  • czy istnieje uniwersalna teoria motywacji?
Proponowany czas trwania szkolenia
1 dzień / 8 godzin
Proponowana liczba osób
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
- menedżerowie,
- team liderzy,
- rekruterzy,
- HR BP,
- osoby kierujące pracą zespołów,
- osoby odpowiedzialne za rozwój pracowników,
- osoby odpowiedzialne za motywowanie zespołów/pracowników.
Cechy wyróżniające szkolenie

Ludzie są zmotywowani do działania tylko wtedy, gdy działanie to umożliwia im lub ułatwia zaspokojenie danej potrzeby. Dlatego punktem wyjścia jest rozpoznanie potrzeb i celów drugiego człowieka, pracownika. Dzięki udziale w szkoleniu rozwiniesz umiejętność prowadzenia rozmów odkrywających indywidualne potrzeby pracowników, jak również nauczysz się jak wykorzystując tą wiedzę rozwijać ich potencjał.

Jak wykorzystać potencjał pokolenia BB, X, Y, Z - szkolenie biznesowe

  • pogłębisz wiedzę z zakresu charakterystycznych czynników motywacji dla pokoleń BB, X, Y, Z, dzięki czemu będziesz lepiej dobierać narzędzia motywowania,
  • poznasz wybrane teorie motywacji,
  • dowiesz się, jak sprawdzić, czy dobrze rozumiesz pracownika, co pozwoli Ci na odkrycie faktycznych potrzeb i intencji członków Twojego zespołu,
  • rozwiniesz umiejętność efektywnej komunikacji, aby budować relacje, w oparciu o wzajemne zrozumienie na linii szef – pracownik,
  • poznasz i nauczysz się prowadzić rozmowę w oparciu o model GROW jako drogę do rozwoju potencjału pracownika,
  • rozwiniesz swój potencjał jako przywódcy.

 

Zobacz, jak nas oceniają

Zakres szkolenia

1
4 pokolenia na polskim rynku pracy.
2
21 różnic pokoleniowych (między BB, X, Y, Z).
3
Wybrane teorie motywacji a różnice międzypokoleniowe.
4
Doświadczenie Dana Ariely’a.
5
Algorytm rozmowy odkrywającej potrzeby pracownika.
6
Tworzenie misji przy wykorzystaniu koła wartości (fakultatywnie).
7
Rozwój potencjału w oparciu o model rozmowy GROW.
8
Konstruktywna informacja zwrotna.

Szkolenie poprowadzi

Łukasz Frątczak

Doświadczony trener biznesu, certyfikowany coach. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Katowicach na kierunkach trener biznesu, psychologia w biznesie oraz Śląskiej Wyższej Szkoły Informatycznej w Chorzowie na kierunku grafika i multimedia. Praktyk z zakresu zarządzania sprzedażą, obsługi klienta, technik sprzedażowych oraz coachingu menedżerskiego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, technik sprzedażowych, budowania zespołów, negocjacji handlowych i biznesowych, asertywności, zarządzania czasem, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz coachingu.

Czytaj więcej

Szkolenia prowadził między innymi dla: PKP, ZUS, Poczty Polskiej, CE Nova, Banku Pocztowego.
Prowadzi dla Poczty Polskiej szkolenia pt.: „Coachingowy Styl Kierowania”, nagrodzone przez Polskie
Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami – „HR Najwyższej jakości”- jako symbol wyznaczający trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz upowszechniające wysokie standardy branży HR w Polsce.

Uzyskał certyfikat „Lidera zmian” uczestnicząc i współtworząc projekt strategiczny Poczty Polskiej S.A. – „Zarządzanie przez wartości”. Twórca portalu rozwoju osobistego – fabrykazmian.eu. Na sali szkoleniowej do roku 2018 spędził 3000 godzin.

Prowadząc warsztaty opiera się na bogatym doświadczeniu praktycznym w biznesie oraz wiedzy teoretycznej. Wykorzystuje również wiedzę i doświadczenie uczestników szkolenia, łącząc je z metodami aktywnego nauczania. Swoje warsztaty buduje w oparciu o sprawdzone metody nauczania ludzi dorosłych, pamiętając jednocześnie o dopasowaniu do specyfiki obszaru działalności klienta/biznesu. Wyróżnia go, po szkoleniowe wdrożenie kompetencji, polegające na wsparciu uczestników i sponsorów po szkoleniu. Formy wsparcia przybierają postać:
action planów, kontaktów telefonicznych, skypowych, mailowych, monitorujących proces zmiany zachowań uczestników, analizę wyzwań z jakimi spotkali się uczestnicy szkolenia i opracowaniu rozwiązań. Kolejnymi elementami wdrożenia po szkoleniowego są: coaching, trening z informacją zwrotną lub mentoring. Dzięki budowie odpowiedniej motywacji, pomaga utrzymać uczestnikom szkolenia oczekiwany poziom zdobytych umiejętności.

W życiu zawodowym i prywatnym najważniejszymi wartościami są szacunek i partnerstwo. Dzięki swojej otwartości na uczestników, łatwo nawiązuje relacje z grupą szkoleniową.
Ciągły rozwój, poszerzanie wiedzy i umiejętności pozwalają mu, być na bieżąco z nowymi trendami w świecie biznesu.

Jego pasją jest muzyka, koncerty na żywo i gra na gitarze elektrycznej.

Motto życiowe : „Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś. Jeśli chcesz osiągnąć, to czego nigdy nie miałeś, musisz robić to, czego nigdy nie robiłeś”

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość