Mieć skarb i go nie stracić, czyli towarzyszenie i dawanie możliwości rozwoju pracownikom

Zrekrutowanie dobrego pracownika to trudne zadanie, jeszcze trudniej jest zatrzymać go w firmie. Oferty konkurencji, dynamiczny rynek pracy, indywidualne potrzeby rozwoju kompetencji… Potencjalni pracodawcy kuszą i motywują do zmian. Zarządzasz zespołem? Jego częścią są pracownicy, na których Ci zależy, zainwestowałeś w ich rozwój, są specjalistami w swojej dziedzinie, są wyposażeni w wiedzę, a klienci są do nich przywiązani? Dopasuj siebie i organizację do zmieniającego się świata i poznaj narzędzia wspierające lojalność pracowników.

Proponowany czas trwania szkolenia
2 dni / 16 godzin
Proponowana liczba uczestników
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
- menedżerowie zarządzający zespołami
- liderzy
- pracownicy działu HR
- trenerzy, szkoleniowcy, mentorzy odpowiedzialni za współtworzenie ścieżki kariery w firmie
Cechy wyróżniające szkolenie

– szkolenie angażujące uczestników do dzielenia się i wymieniania doświadczeniami;
– wskazanie praktycznych, sprawdzonych oraz skutecznych rozwiązań wzbogacone o wiedzę i praktykę prowadzącego;
– bazowanie na metodologii dopasowanej do aktualnego rynku pracy;
– indywidualne podejście do każdego uczestnika i jego potrzeb.

Korzyści ze szkolenia "Mieć skarb i go nie stracić, czyli towarzyszenie i dawanie możliwości rozwoju pracownikom"

  • odkryjesz, jak ważne jest poczucie bezpieczeństwa i samorealizacji pracownika poprzez określoną ścieżkę kariery;
  • poznasz najważniejsze korzyści wynikające z posiadania w organizacji kompleksowego programu wdrażania pracownika w obowiązki i dawania mu możliwości rozwoju;
  • będziesz potrafił rozpoznać i dopasować narzędzia do predyspozycji pracownika;
  • uświadomisz sobie, jak ważne jest towarzyszenie pracownikowi od momentu zatrudnienia w celu zbudowania trwalej współpracy i lojalności wobec pracodawcy;
  • poznasz narzędzia doceniania pracowników – nie tylko finansowe i awans pionowy – wspierające zaangażowanie pracowników;
  • zyskasz nowe umiejętności menadżerskie, które docenią Twoi pracownicy;
  • zwiększysz szanse długofalowej współpracy z pracownikiem.

Zobacz, jak nas oceniają

SIM Szkolenia Wrocław
5.0
Based on 25 reviews
powered by Google
Karolina Szymczak
Karolina Szymczak
15:07 05 Sep 20
Świetne szkolenie z obsługi klienta, profesjonalne podejście, serdecznie polecam wszystkimi którzy szukają chcą zdobyć lub pogłębić swoją... wiedzę!czytaj więcej
Patrycja Zimna
Patrycja Zimna
13:48 15 May 20
Super profesjonalna a zarazem lekka i przyjemna praca z panią Bogną. Dzięki niej wiem jak postępować w najtrudniejszych momentach pracy i udało... mi sie otworzyć na tematy które były dla mnie krępujące. Jestem bardzo zadowolona 😀czytaj więcej
Ireneusz Matyniak
Ireneusz Matyniak
13:47 15 May 20
Muszę przyznać że szkolenie w zakresie zarządzania zespołem przez liderów jak dla mnie było bardzo dobrą lekcją. Atmosfera super oraz całe... szkolenie na 5+. Pozdrawiam SIMczytaj więcej
Wioletta Kujawska
Wioletta Kujawska
19:34 20 Mar 20
Uczęszczam na kursy u Pani Patrycji. Jestem bardzo zadowolona z stylu prowadzenia kursów i podejście pani Patrycji. Widać jej zaangażowanie w... pracę. Osobiście dziękuję za cierpliwość i dokładne tłumaczenie zawsze z uśmiechem dziękuję bardzo i serdecznie polecam.czytaj więcej
Weronika Rybakowska
Weronika Rybakowska
17:53 10 Mar 20
Bardzo dziękuję Pani Pauli Płotka za wyjątkową cierpliwość i wyrozumiałość dla 50+.😆 Dzięki Niej bez stresu i z przyjemnością... uczęszczałam na zajęcia spełniając swoje marzenie o nauce języka angielskiego. Serdecznie polecam niezależnie od wieku. 😊Pozdrawiam Halina Miłoszczytaj więcej
Kamil Wolski
Kamil Wolski
09:11 13 Nov 19
Super szkolenie!!!!Warto! Tyle wiedzy i super atmosfera!
Następne Opinie

Zakres szkolenia

1
Konsekwencje „rozdawania” stanowisk i finansowego doceniania pracowników.
2
Piramida potrzeb Maslowa. Jakie potrzeby ma Twój pracownik i jak je zaspokoić?
3
Czy znasz kompetencje swoich pracowników? Jak je badać, diagnozować? To Twoja rola, szefie.
4
Narzędzia wspierające współpracę i formy doceniania pracowników.
5
Ścieżka kariery - czym jest, jak ją stworzyć, kto jest za nią odpowiedzialny, jak ją komunikować? Narzędzie zbudowania ścieżki kariery adekwatnej do firmy uczestnika szkolenia.

Szkolenie poprowadzi

Joanna Szymankiewicz-Górna

Kierownik Działu Szkoleń, wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, trener z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem trenerów wewnętrznych, specjalistów w obszarze obsługi Klienta, sprzedaży telefonicznej, bezpośredniej i windykacji, trener współpracujący z firmami szkoleniowymi realizującymi duże projekty biznesowe.

Czytaj więcej

Swoje doświadczenie rozpoczynała od poznania biznesu „od kuchni” pracując bezpośrednio z klientem, jego potrzebami i trudnymi sytuacjami ucząc się właściwej komunikacji, asertywności i negocjacji. Poprzez zdobyte doświadczenie, profesjonalne podejście, aktywne słuchanie, wiedzę biznesową i praktykę szkoleniową, skutecznie i wnikliwie analizuje potrzeby opracowując do nich najlepsze rozwiązania.

Na sali szkoleniowej spędziła ponad 3320 h prowadząc warsztaty interaktywne dla pracowników mających na co dzień kontakt z klientem a także ich przełożonych w branży finansowej i usługowej. Bardzo ważny jest dla niej rozwój własnych kompetencji, dlatego podnosi je poprzez udział w szkoleniach, kursach, seminariach, czytając literaturę branżową, aby jeszcze lepiej poznawać problemy rynku i opracowywać autorskie programy szkoleniowe. Dopasowanie programu i wykorzystywanie właściwych metod szkoleniowych pozwala realizować jej główny cel, którym jest efektywność, dlatego stawia na aktywność uczestników i naukę przez doświadczenie.

Prywatnie mama 4-letniego Antka, który jest jej inspiracją nie tylko w życiu zawodowym, ale także w kuchni, najważniejszym pomieszczeniu w domu. Gotowanie to jej pasja, bo dzięki niej gromadzi najbliższych przy jednym stole. Dba o rzetelną komunikację i skutecznie buduje relacje, bo wie, że działa z ludźmi i dla ludzi.

Studia, Kursy, szkolenia:

Studia podyplomowe- Trener Biznesu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
„Zarządzanie zmianą (w organizacji sprzedażowej)”, Organizator: Kreator
“Praktyk NLP” (kurs 4-miesięczny), Organizator: Advanced Corporate Training Zbigniew Kieras
„Czym jest coaching?”, Organizator: Grupa SET, Polska Izba Firm Szkoleniowych
„Train the Trainer”, Organizator: Business Training
„Zarządzanie odpornością i własną motywacją”, Organizator: Ardea Consulting Bożena Grabowska
„ Coaching i Mentoring”, Organizator: HPR Group z o.o. Selectone Sp.k.
“Standardy rozmów telewindykacyjnych”, Organizator: TRANSGRESJA

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość