Menedżer – coach

Jeśli jesteś otwarty na nowe formy rozwoju siebie oraz pracowników Twojego zespołu i jednocześnie ważne dla Ciebie są relacje w zespole, to warto zastanowić się nad wykorzystaniem w pracy narzędzi coachingowych. Warsztat „Menedżer – coach” to zaproszenie do poznania, jak rozwijającym, fascynującym i radosnym procesem jest coaching biznesowy.

Rozmowa coachingowa charakteryzuje się szczerością i otwartością, jak żadna inna. Chińskie powiedzenie mówiące, że to, czego uczymy, jest tym, czego najbardziej chcemy się nauczyć, okazuje się w tym przypadku całkowicie słuszne. Niewiele innych narzędzi wpływa na rozwój wewnętrzny w takim stopniu jak coaching.

Proponowany czas trwania szkolenia
2 dni / 16 godzin lub 3 dni / 24 godziny (w zależności od wybranego programu)
Proponowana liczba uczestników
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
- menedżerowie
- team liderzy
- osoby kierujące pracą zespołów
- osoby odpowiedzialne za rozwój pracowników
- osoby odpowiedzialne za motywowanie zespołów/pracowników
Cechy wyróżniające szkolenie

Podczas warsztatów zostaniesz zaopatrzony w pakiet gotowych narzędzi coachingowych, dzięki którym od razu możesz zacząć pracować w sposób coachingowy, zarówno ze swoim zespołem, pracownikami, jak i sam ze sobą – odkrywając nowe obszary i nowy potencjał.

Dzięki szkoleniu poznasz filozofię coachingową – sposób myślenia zorientowany na obecność, słuchanie i słyszenie potrzeb innych.

Korzyści ze szkolenia "Menedżer - coach"

  • zdobędziesz wiedzę, czym jest coaching biznesowy oraz czym różni się od innych metod pracy w biznesie;
  • nabędziesz umiejętność i otrzymasz narzędzia do diagnozy stylu uczenia się ludzi dorosłych, dzięki którym sam będziesz mógł odpowiedzieć sobie na pytanie: „czy z każdym pracownikiem można pracować w sposób coachingowy?”;
  • poznasz schemat i nabędziesz umiejętność prowadzenia rozmowy coachingowej z pracownikiem w oparciu o model OSCAR/GROW, dzięki któremu zbudujesz zaangażowanie i przekażesz odpowiedzialność za zadania pracownikowi;
  • poznasz i nauczysz się udzielać coachingową informację zwrotną, co pozwoli Ci na stały rozwój pracownika;
  • od trenera otrzymasz konstruktywną informację zwrotną, dzięki której wzmocnisz odkryte u siebie cechy „menedżera – coacha”.

Zobacz, jak nas oceniają

SIM Szkolenia Wrocław
5.0
Based on 25 reviews
powered by Google
Karolina Szymczak
Karolina Szymczak
15:07 05 Sep 20
Świetne szkolenie z obsługi klienta, profesjonalne podejście, serdecznie polecam wszystkimi którzy szukają chcą zdobyć lub pogłębić swoją... wiedzę!czytaj więcej
Patrycja Zimna
Patrycja Zimna
13:48 15 May 20
Super profesjonalna a zarazem lekka i przyjemna praca z panią Bogną. Dzięki niej wiem jak postępować w najtrudniejszych momentach pracy i udało... mi sie otworzyć na tematy które były dla mnie krępujące. Jestem bardzo zadowolona 😀czytaj więcej
Ireneusz Matyniak
Ireneusz Matyniak
13:47 15 May 20
Muszę przyznać że szkolenie w zakresie zarządzania zespołem przez liderów jak dla mnie było bardzo dobrą lekcją. Atmosfera super oraz całe... szkolenie na 5+. Pozdrawiam SIMczytaj więcej
Wioletta Kujawska
Wioletta Kujawska
19:34 20 Mar 20
Uczęszczam na kursy u Pani Patrycji. Jestem bardzo zadowolona z stylu prowadzenia kursów i podejście pani Patrycji. Widać jej zaangażowanie w... pracę. Osobiście dziękuję za cierpliwość i dokładne tłumaczenie zawsze z uśmiechem dziękuję bardzo i serdecznie polecam.czytaj więcej
Weronika Rybakowska
Weronika Rybakowska
17:53 10 Mar 20
Bardzo dziękuję Pani Pauli Płotka za wyjątkową cierpliwość i wyrozumiałość dla 50+.😆 Dzięki Niej bez stresu i z przyjemnością... uczęszczałam na zajęcia spełniając swoje marzenie o nauce języka angielskiego. Serdecznie polecam niezależnie od wieku. 😊Pozdrawiam Halina Miłoszczytaj więcej
Kamil Wolski
Kamil Wolski
09:11 13 Nov 19
Super szkolenie!!!!Warto! Tyle wiedzy i super atmosfera!
Następne Opinie

Zakres szkolenia

1
Style uczenia się ludzi dorosłych:
- autodiagnoza,
- narzędzia do diagnozy stylu uczenia się pracowników Twojego zespołu.
2
Techniki komunikacyjne:
- aktywne słuchanie,
- funkcje i rodzaje pytań,
- bariery komunikacyjne.
3
Coachingowa informacja zwrotna.
4
Coaching biznesowy a inne metody pracy:
- okno Johari,
- matryca relacje-cele,
- różnice między coachingiem, mentoringiem, doradztwem i audytem,
- proces coachingowy.
5
Etapy rozmowy coachingowej w oparciu o model OSCAR/GROW.

Szkolenie poprowadzi

Łukasz Frątczak

Doświadczony trener biznesu, certyfikowany coach. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Katowicach na kierunkach trener biznesu, psychologia w biznesie oraz Śląskiej Wyższej Szkoły Informatycznej w Chorzowie na kierunku grafika i multimedia. Praktyk z zakresu zarządzania sprzedażą, obsługi klienta, technik sprzedażowych oraz coachingu menedżerskiego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, technik sprzedażowych, budowania zespołów, negocjacji handlowych i biznesowych, asertywności, zarządzania czasem, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz coachingu.

Czytaj więcej

Szkolenia prowadził między innymi dla: PKP, ZUS, Poczty Polskiej, CE Nova, Banku Pocztowego.
Prowadzi dla Poczty Polskiej szkolenia pt.: „Coachingowy Styl Kierowania”, nagrodzone przez Polskie
Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami – „HR Najwyższej jakości”- jako symbol wyznaczający trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz upowszechniające wysokie standardy branży HR w Polsce.

Uzyskał certyfikat „Lidera zmian” uczestnicząc i współtworząc projekt strategiczny Poczty Polskiej S.A. – „Zarządzanie przez wartości”. Twórca portalu rozwoju osobistego – fabrykazmian.eu. Na sali szkoleniowej do roku 2018 spędził 3000 godzin.

Prowadząc warsztaty opiera się na bogatym doświadczeniu praktycznym w biznesie oraz wiedzy teoretycznej. Wykorzystuje również wiedzę i doświadczenie uczestników szkolenia, łącząc je z metodami aktywnego nauczania. Swoje warsztaty buduje w oparciu o sprawdzone metody nauczania ludzi dorosłych, pamiętając jednocześnie o dopasowaniu do specyfiki obszaru działalności klienta/biznesu. Wyróżnia go, po szkoleniowe wdrożenie kompetencji, polegające na wsparciu uczestników i sponsorów po szkoleniu. Formy wsparcia przybierają postać:
action planów, kontaktów telefonicznych, skypowych, mailowych, monitorujących proces zmiany zachowań uczestników, analizę wyzwań z jakimi spotkali się uczestnicy szkolenia i opracowaniu rozwiązań. Kolejnymi elementami wdrożenia po szkoleniowego są: coaching, trening z informacją zwrotną lub mentoring. Dzięki budowie odpowiedniej motywacji, pomaga utrzymać uczestnikom szkolenia oczekiwany poziom zdobytych umiejętności.

W życiu zawodowym i prywatnym najważniejszymi wartościami są szacunek i partnerstwo. Dzięki swojej otwartości na uczestników, łatwo nawiązuje relacje z grupą szkoleniową.
Ciągły rozwój, poszerzanie wiedzy i umiejętności pozwalają mu, być na bieżąco z nowymi trendami w świecie biznesu.

Jego pasją jest muzyka, koncerty na żywo i gra na gitarze elektrycznej.

Motto życiowe : „Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś. Jeśli chcesz osiągnąć, to czego nigdy nie miałeś, musisz robić to, czego nigdy nie robiłeś”

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość