Komunikacja niewerbalna w rekrutacji pracowników

Pozyskanie dobrego pracownika wymaga wielu skoordynowanych działań. Jednym z kluczowych momentów jest rozmowa z kandydatem, której wynikiem może być decyzja o zatrudnieniu. Właściwie zadane pytania to tylko część sukcesu, bo równie ważne jest odpowiednie odczytanie komunikatów rozmówcy, szczególnie tych mniej wyrazistych, na które często nie zwraca się uwagi. Postawa, ton głosu, mimika, gesty – to wszystko może potwierdzać przekazywane słowa lub wręcz im zaprzeczać. Dlatego tak ważna jest umiejętność obserwacji i odczytywania tych sygnałów, a także świadomego reagowania na nie.

Zdobyta na naszym szkoleniu wiedza i umiejętności pozwolą na przeprowadzanie bardziej efektywnych i satysfakcjonujących rozmów kwalifikacyjnych.

Proponowany czas trwania szkolenia
1 dzień / 8 godzin
Proponowana liczba uczestników
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
- menadżerowie HR
- kierownicy działu HR
- specjaliści ds. rekrutacji
Cechy wyróżniające szkolenie

Szkolenie skupia się przede wszystkim na przekazaniu wiedzy i umiejętności z zakresu obserwacji i analizy zachowań. Zwiększa świadomość znaczenia sygnałów niewerbalnych podczas spotkań z kandydatami. Podnosi pewność  i efektywność działania. Pozwala świadomie budować profesjonalny wizerunek zarówno swój jak i organizacji.

Korzyści ze szkolenia "Komunikacja niewerbalna w rekrutacji pracowników"

  • poprawisz umiejętność odczytywania sygnałów niewerbalnych rozmówcy,
  • zwiększysz poczucie kontroli procesu komunikacji,
  • nauczysz się, jak używać mowy ciała w celu zdobycia konkretnego efektu,
  • zmniejszysz ryzyko ukrycia istotnych informacji przez rozmówcę,
  • poprawisz zdolność wykrywania potencjalnego kłamstwa,
  • zwiększysz efektywność rozmów rekrutacyjnych.

Zobacz, jak nas oceniają

SIM Szkolenia Wrocław
5.0
Based on 25 reviews
powered by Google
Karolina Szymczak
Karolina Szymczak
15:07 05 Sep 20
Świetne szkolenie z obsługi klienta, profesjonalne podejście, serdecznie polecam wszystkimi którzy szukają chcą zdobyć lub pogłębić swoją... wiedzę!czytaj więcej
Patrycja Zimna
Patrycja Zimna
13:48 15 May 20
Super profesjonalna a zarazem lekka i przyjemna praca z panią Bogną. Dzięki niej wiem jak postępować w najtrudniejszych momentach pracy i udało... mi sie otworzyć na tematy które były dla mnie krępujące. Jestem bardzo zadowolona 😀czytaj więcej
Ireneusz Matyniak
Ireneusz Matyniak
13:47 15 May 20
Muszę przyznać że szkolenie w zakresie zarządzania zespołem przez liderów jak dla mnie było bardzo dobrą lekcją. Atmosfera super oraz całe... szkolenie na 5+. Pozdrawiam SIMczytaj więcej
Wioletta Kujawska
Wioletta Kujawska
19:34 20 Mar 20
Uczęszczam na kursy u Pani Patrycji. Jestem bardzo zadowolona z stylu prowadzenia kursów i podejście pani Patrycji. Widać jej zaangażowanie w... pracę. Osobiście dziękuję za cierpliwość i dokładne tłumaczenie zawsze z uśmiechem dziękuję bardzo i serdecznie polecam.czytaj więcej
Weronika Rybakowska
Weronika Rybakowska
17:53 10 Mar 20
Bardzo dziękuję Pani Pauli Płotka za wyjątkową cierpliwość i wyrozumiałość dla 50+.😆 Dzięki Niej bez stresu i z przyjemnością... uczęszczałam na zajęcia spełniając swoje marzenie o nauce języka angielskiego. Serdecznie polecam niezależnie od wieku. 😊Pozdrawiam Halina Miłoszczytaj więcej
Kamil Wolski
Kamil Wolski
09:11 13 Nov 19
Super szkolenie!!!!Warto! Tyle wiedzy i super atmosfera!
Następne Opinie

Zakres szkolenia

1
Znaczenie zachowań niewerbalnych.
2
Postawy, mimika, gestykulacja, kontakt wzrokowy i rola oczu, zachowania uspokajające.
3
Ustalenie normy zachowania rozmówcy.
4
Wykrywanie kłamstwa za pomocą sygnałów niewerbalnych.
5
Oddziaływanie i znaczenie wyglądu zewnętrznego.
6
Ćwiczenia zachowań pozasłownych:
- kontakt wzrokowy,
- okazywanie zainteresowania,
- wykrywanie kłamstw,
- zachęcanie do kontynuacji wypowiedzi.

Szkolenie poprowadzi

Małgorzata Tetlak

Psycholog, trener, absolwentka Psychologii Śledczej w praktyce operacyjnej i procesowej oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Świadczy usługi dla firm z zakresu przeprowadzania negocjacji, pozyskiwania nowych klientów biznesowych oraz rekrutacji pracowniczej. Prowadzi szkolenia oraz doradztwo z zakresu komunikacji, psychologii kłamstwa, zarządzania talentem w organizacji oraz innowacyjności w biznesie.

Czytaj więcej

Realizuje rozbudowane kilkudniowe programy szkoleniowe.

Członek Polskiego Towarzystwa Psychologów Sądowych w Polsce. Specjalizuje się szczególnie w szkoleniach z obszaru komunikacji niewerbalnej.

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość