Efektywność osobista – jak działać skuteczniej zarządzając sobą i innymi

Aby móc sprostać codziennym obowiązkom, zarówno prywatnym, jak i zawodowym, dbać o work life balance, skutecznie radzić sobie w warunkach multitaskingu, należy posiadać umiejętność rozwoju efektywności osobistej, ze szczególnym uwzględnieniem tego, jak efektywnie zarządzać sobą w czasie.

Pierwszym krokiem do wzrostu efektywności osobistej jest gotowość do zmiany swoich dotychczasowych przyzwyczajeń oraz sposobu myślenia. W szkoleniu powinien uczestniczyć każdy, kto chce zwiększyć swoją wydajność, kto chce nauczyć  się właściwego wyznaczania celów i nadawania priorytetów w zgodzie z własnymi wartościami i misją życiową.

Proponowany czas trwania szkolenia
2 dni / 16 godzin
Proponowana liczba uczestników
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, niezależnie od stanowiska, którzy chcą przestać zajmować się sprawami nieistotnymi, wykonywaniem pracy za innych, czy tracić czas na rzeczy, które nie dają satysfakcji ani korzyści zawodowych i prywatnych.
Cechy wyróżniające szkolenie

Szkolenie prowadzone jest w dużej części z wykorzystaniem gier szkoleniowych, skłaniających do refleksji dotyczącej miejsca, w którym się znajdujemy i do którego chcemy zmierzać. Autorefleksyjna forma wielu ćwiczeń pozwala na spojrzenie z innej perspektywy na zadania, z którymi zmagamy się na co dzień.

Korzyści ze szkolenia "Efektywność osobista – jak działać skuteczniej zarządzając sobą i innymi"

Po szkoleniu będziesz wiedzieć jak:

  • zarządzać i wpływać na możliwość kontroli własnego czasu,
  • formułować cele, aby zwiększać prawdopodobieństwo ich osiągnięcia,
  • organizować własne sprawy,
  • zwiększać świadomość posiadania zasobów własnego czasu,
  • lepiej organizować czas dzięki efektywniejszej samoorganizacji,
  • stosować narzędzia zarządzania czasem od I do IV generacji,
  • ustalać priorytety,
  • wykonywać zadania zgodnie z własną klasyfikacją priorytetów,
  • planować kalendarz działań i czas pracy,
  • określać swoje wartości i wykorzystywać je jako wyznacznik podejmowanych działań zawodowych i prywatnych,
  • rozpoznawać i eliminować złodziei czasu.

Zobacz, jak nas oceniają

SIM Szkolenia Wrocław
5.0
Based on 25 reviews
powered by Google
Karolina Szymczak
Karolina Szymczak
15:07 05 Sep 20
Świetne szkolenie z obsługi klienta, profesjonalne podejście, serdecznie polecam wszystkimi którzy szukają chcą zdobyć lub pogłębić swoją... wiedzę!czytaj więcej
Patrycja Zimna
Patrycja Zimna
13:48 15 May 20
Super profesjonalna a zarazem lekka i przyjemna praca z panią Bogną. Dzięki niej wiem jak postępować w najtrudniejszych momentach pracy i udało... mi sie otworzyć na tematy które były dla mnie krępujące. Jestem bardzo zadowolona 😀czytaj więcej
Ireneusz Matyniak
Ireneusz Matyniak
13:47 15 May 20
Muszę przyznać że szkolenie w zakresie zarządzania zespołem przez liderów jak dla mnie było bardzo dobrą lekcją. Atmosfera super oraz całe... szkolenie na 5+. Pozdrawiam SIMczytaj więcej
Wioletta Kujawska
Wioletta Kujawska
19:34 20 Mar 20
Uczęszczam na kursy u Pani Patrycji. Jestem bardzo zadowolona z stylu prowadzenia kursów i podejście pani Patrycji. Widać jej zaangażowanie w... pracę. Osobiście dziękuję za cierpliwość i dokładne tłumaczenie zawsze z uśmiechem dziękuję bardzo i serdecznie polecam.czytaj więcej
Weronika Rybakowska
Weronika Rybakowska
17:53 10 Mar 20
Bardzo dziękuję Pani Pauli Płotka za wyjątkową cierpliwość i wyrozumiałość dla 50+.😆 Dzięki Niej bez stresu i z przyjemnością... uczęszczałam na zajęcia spełniając swoje marzenie o nauce języka angielskiego. Serdecznie polecam niezależnie od wieku. 😊Pozdrawiam Halina Miłoszczytaj więcej
Kamil Wolski
Kamil Wolski
09:11 13 Nov 19
Super szkolenie!!!!Warto! Tyle wiedzy i super atmosfera!
Następne Opinie

Zakres szkolenia

1
Wprowadzenie – zarządzanie czasem vs zarządzanie sobą w czasie – zmiana paradygmatów.
2
Indywidualna percepcja czasu i związane z tym problemy.
3
Świadomość własnego czasu, czyli ile go naprawdę mamy.
4
Zarządzanie czasem – założenia i metody od I do IV generacji.
5
Wpływ perspektywy postrzegania czasu na postawy, przekonania i wartości.
6
Nasze wartości sposobem na ustalanie priorytetów.
7
Ustalanie priorytetów a ich realizacja - umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów.
8
Złodzieje czasu.
9
Asertywne techniki obrony przed złodziejami czasu.

Szkolenie poprowadzi

Adam Sobiechart

Adam Sobiechart jest coach’em i trenerem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów rozwijających kompetencje miękkie i menedżerskie. Posiada eksperckie doświadczenie w obszarze HR, w szczególności w tworzeniu programów rozwojowych, talentowych. Posiada doświadczenia w projektach rekrutacyjnych. Przeprowadził ponad 1000 procesów rekrutacyjnych dla dużych organizacji.

Czytaj więcej

Przez pięć lat odpowiadał za zespół trenerów wewnętrznych w jednej z największych sieci handlowych, od ich rekrutacji, przez szkolenia i rozwój. Realizował i prowadził wiele szkoleń train the trainers. Autor wielu eksperckich wypowiedzi. Twórca autorskich gier szkoleniowych.

Doświadczenie trenerskie zdobywał zarówno od strony dużych organizacji, jak też firm szkoleniowych realizując wiele projektów, głównie dla branży FMCG, firm handlowych, produkcyjnych, instytucji finansowych i mediów. Posiada certyfikat trenera HRD BP oraz międzynarodowy certyfikat coach’a ICC (International Coaching Community). Jest w trakcie certyfikacji konsultanta Maxie DISC, narzędzia wspierającego rozwój, opartego na czterech podstawowych stylach zachowań ludzkich. Tworzył i był odpowiedzialny za wdrażanie standardów obsługi klienta. Był audytorem firm ubiegających się o certyfikat – godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W prowadzonych szkoleniach i warsztatach szczególny nacisk kładzie na utrwalanie zdobytej wiedzy, poszukiwanie sposobów na rozwój umiejętności nie tylko podczas szkolenia ale i po jego zakończeniu oraz motywuje uczestników do kształtowania pożądanych postaw.

Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, na których specjalizował się z tematyki Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania Potencjałem Społecznym i Doradztwa Personalnego w Międzynarodowej Szkole Menedżerów w Warszawie. Prywatnie miłośnik wina i związanej z nią tradycji, historii i kultury.

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość