Aktywna obsługa klienta w punkcie sprzedaży

O tym, że klient jest dla nas najważniejszy, nie przekonują hasła, lecz ludzie. Jeżeli chcemy, aby każdy klient naszej firmy mógł nie tylko doświadczyć najwyższej jakości obsługi, ale też być ambasadorem jakości naszych usług, to obowiązkiem każdego pracownika mającego styczność z klientem, jest poznanie jego oczekiwań i nie tylko ich umiejętne spełnianie, ale też przekraczanie. Dodatkowo, gdy w grę wchodzi sprzedaż – jakość obsługi nabiera szczególnego znaczenia.

Proponowany czas trwania szkolenia
2 dni / 16 godzin
Proponowana liczba osób
od 4 do 14 osób
Uczestnicy szkolenia
- pracownicy prowadzący bezpośrednią obsługę klienta w punktach sprzedaży
- kierownicy
- osoby odpowiedzialne za tworzenie zasad obsługi klienta i strategii sprzedaży detalicznej
- osoby prowadzące sprzedaż towarów i usług
Cechy wyróżniające szkolenie

Szkolenie z obsługi klienta oparte jest na konkretnych przykładach i doświadczeniach, które były udziałem uczestników warsztatów. Każde zadanie przybliża uczestników do wypracowania katalogu najlepszych praktyk, które będą mogły być wdrażane w pracy już od pierwszego dnia po szkoleniu.

Warsztat prowadzony przez trenera, który był audytorem firm ubiegających się o certyfikat „Godło Firma Przyjazna Klientowi” i który daje się namówić na podzielenie się swoimi doświadczeniami z firm, które na taki laur zasłużyły.

Szkolenie z obsługi klienta i sprzedaży

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafić:

  • podnosić poziom satysfakcji klientów odwiedzających punkty sprzedaży uczestników szkolenia,
  • zwiększać efektywność sprzedaży poprzez nabycie umiejętności diagnozowania rzeczywistych potrzeb klienta,
  • budować trwałe relacje z klientem,
  • radzić sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta.

Zobacz, jak nas oceniają

Zakres szkolenia

1
Zanim przyjdzie klient – przygotowanie sprzedawcy i jego miejsca pracy do obsługi klienta.
2
Etapy obsługi klienta.
3
Zasady tworzenia standardów obsługi klienta będących wyróżnikiem na rynku – zwiększanie poziomu satysfakcji klienta.
4
Budowanie związków z klientem przez odpowiednią komunikację.
5
Trudne sytuacje w obsłudze klienta.
6
Podstawy pracy z telefonem.
7
Krok do przodu – indywidualne i niepowtarzalne sposoby na wyróżnienie się spośród konkurencji.
8
Postępowanie w przypadku skarg i reklamacji klienta.
9
Budowanie lojalności klienta.

Szkolenie poprowadzi

Adam Sobiechart

Adam Sobiechart jest coach’em i trenerem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów rozwijających kompetencje miękkie i menedżerskie. Posiada eksperckie doświadczenie w obszarze HR, w szczególności w tworzeniu programów rozwojowych, talentowych. Posiada doświadczenia w projektach rekrutacyjnych. Przeprowadził ponad 1000 procesów rekrutacyjnych dla dużych organizacji.

Czytaj więcej

Przez pięć lat odpowiadał za zespół trenerów wewnętrznych w jednej z największych sieci handlowych, od ich rekrutacji, przez szkolenia i rozwój. Realizował i prowadził wiele szkoleń train the trainers. Autor wielu eksperckich wypowiedzi. Twórca autorskich gier szkoleniowych.

Doświadczenie trenerskie zdobywał zarówno od strony dużych organizacji, jak też firm szkoleniowych realizując wiele projektów, głównie dla branży FMCG, firm handlowych, produkcyjnych, instytucji finansowych i mediów. Posiada certyfikat trenera HRD BP oraz międzynarodowy certyfikat coach’a ICC (International Coaching Community). Jest w trakcie certyfikacji konsultanta Maxie DISC, narzędzia wspierającego rozwój, opartego na czterech podstawowych stylach zachowań ludzkich. Tworzył i był odpowiedzialny za wdrażanie standardów obsługi klienta. Był audytorem firm ubiegających się o certyfikat – godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W prowadzonych szkoleniach i warsztatach szczególny nacisk kładzie na utrwalanie zdobytej wiedzy, poszukiwanie sposobów na rozwój umiejętności nie tylko podczas szkolenia ale i po jego zakończeniu oraz motywuje uczestników do kształtowania pożądanych postaw.

Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, na których specjalizował się z tematyki Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania Potencjałem Społecznym i Doradztwa Personalnego w Międzynarodowej Szkole Menedżerów w Warszawie. Prywatnie miłośnik wina i związanej z nią tradycji, historii i kultury.

Proponujemy dwa rozwiązania:

Szkolenia w siedzibie Klienta

Wykorzystaj maksymalnie czas i poświęć go w pełni na szkolenie, likwidując problem dojazdu, koszt wynajmu sali itp. Wystarczy, gdy Klient dysponuje salą pozwalającą na przeprowadzenie szkolenia, a my zajmiemy się resztą, wyposażając ją w wyjątkowo wygodne fotele dostępne tylko u nas i nadając klimat sprzyjający wydajnemu szkoleniu. Możemy również zapewnić miejsce szkolenia w pobliżu siedziby Klienta, czyli zrealizować szkolenie poza firmą, ale w niewielkiej odległości.

Szkolenia wyjazdowe

Tu koncentrujemy się na zapewnieniu wyjątkowego miejsca poza siedzibą Klienta, realizując szkolenie w jednym z partnerskich hoteli. Nie są to jednak zwyczajne obiekty, a starannie dobrane miejsca, gwarantujące wyjątkową atmosferę, otoczenie przyrody i klimat pozwalający na oderwanie się od codzienności. Także w tym przypadku zapewniamy komfortowe warunki szkolenia, a wyjazd może być połączony również ze zorganizowaną integracją.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość