Są to eksperci w swoich dziedzinach, specjaliści posiadający praktyczne doświadczenie z zakresu realizowanych tematów, którzy przepracowali często setki lub tysiące godzin na salach szkoleniowych. Łączy ich pasja do nauczania metodami praktycznymi, bazującymi na doświadczaniu, faktycznym przeżyciu sytuacji szkoleniowych.

Krzysztof Kapalski

Doradca podatkowy, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. Swoje doświadczenie budował pracując od 1996 r. do 2012 r. w urzędach kontroli skarbowej oraz w specjalistycznym urzędzie skarbowym. W listopadzie 2003 r. zdał egzamin państwowy uprawniający do powołania na stanowisko inspektora kontroli skarbowej.
Od 2005 r. do IX 2012 r. jako inspektor kontroli skarbowej wykonywał obowiązki służbowe na stanowisku samodzielnym. W trakcie praktyki zawodowej zajmował się problematyką związaną m.in. z krajowym, unijnym i międzynarodowym prawem podatkowym, kontrolą skarbową, postępowaniem egzekucyjnym, prawem karnym skarbowym oraz prawem celnym.

W czerwcu 2012 r. zdał egzamin na doradcę podatkowego. W październiku 2012 r. uzyskał wpis na listę doradców podatkowych i od dnia złożenia przyrzeczenia prowadzi indywidualną praktykę zawodową.

Wykonując zawód licencjonowanego doradcy podatkowego wykorzystuje wiedzę i praktykę wynikającą z doświadczenia w kontroli podatkowej i skarbowej, a także z praktycznego stosowania przepisów kodeksu karnego skarbowego i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

Od 2014 r. do 2018 r. sprawował funkcję członka Zarządu Dolnośląskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych IV kadencji.

Prowadził szkolenia i warsztaty m.in dla oddziałów Krajowej Izby Doradców Podatkowych.

Za wkład i zaangażowanie w pracę na rzecz Krajowej Izby Doradców Podatkowych był wyróżniany przez Przewodniczącą Krajowej Izby Doradców Podatkowych Panią prof. Jadwigę Glumińską-Pawic, Przewodniczącą Dolnośląskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych Panią Danutę Dącler oraz przez Kapitułę Dolnośląskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych.

Kursy które prowadzi:

Prywatny: Tarcza Antykryzysowa – zacznij działać! (otwarte szkolenie on-line)

Jak maksymalnie ograniczyć wpływ globalnego chaosu na nasz biznes? Jak przetrwać ten trudny czas,…

Ekspert ds. bezpieczeństwa i komunikacji

Emerytowany oficer Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, posiadający bogate doświadczenie zawodowe i szkoleniowe. Prowadził między innymi śledztwa z zakresu przestępczości narkotykowej, nieprawidłowości w prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych, zamówień publicznych i "afery paliwowej". Był również wykładowcą Centralnego Ośrodka Szkolenia ABW, wdrażał metodę przesłuchań FBI w ABW (ukończył szkolenie FBI Advanced Interview and Interrogation – zaawansowanych technik przesłuchań, prowadzone przez agentów specjalnych FBI, posiada certyfikat Departamentu Sprawiedliwości USA).

Szkolił z zakresu przesłuchań funkcjonariuszy ABW, Policji, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, sędziów i prokuratorów cywilnych oraz wojskowych, pracowników instytucji państwowych i firm komercyjnych. Tworzył politykę bezpieczeństwa dużej firmy wydawniczej. Obecnie jest specjalistą do spraw szkoleń i trenerem, współpracuje też z kilkoma uczelniami wyższymi.

Kursy które prowadzi:

Przesłuchanie w roli świadka lub podejrzanego

Działalność biznesowa wiąże się z nieustannym podejmowaniem decyzji oraz współpracą z wieloma osobami. W…

Joanna Szymankiewicz-Górna

Kierownik Działu Szkoleń, wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, trener z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem trenerów wewnętrznych, specjalistów w obszarze obsługi Klienta, sprzedaży telefonicznej, bezpośredniej i windykacji, trener współpracujący z firmami szkoleniowymi realizującymi duże projekty biznesowe.

Swoje doświadczenie rozpoczynała od poznania biznesu „od kuchni” pracując bezpośrednio z klientem, jego potrzebami i trudnymi sytuacjami ucząc się właściwej komunikacji, asertywności i negocjacji. Poprzez zdobyte doświadczenie, profesjonalne podejście, aktywne słuchanie, wiedzę biznesową i praktykę szkoleniową, skutecznie i wnikliwie analizuje potrzeby opracowując do nich najlepsze rozwiązania.

Na sali szkoleniowej spędziła ponad 3320 h prowadząc warsztaty interaktywne dla pracowników mających na co dzień kontakt z klientem a także ich przełożonych w branży finansowej i usługowej. Bardzo ważny jest dla niej rozwój własnych kompetencji, dlatego podnosi je poprzez udział w szkoleniach, kursach, seminariach, czytając literaturę branżową, aby jeszcze lepiej poznawać problemy rynku i opracowywać autorskie programy szkoleniowe. Dopasowanie programu i wykorzystywanie właściwych metod szkoleniowych pozwala realizować jej główny cel, którym jest efektywność, dlatego stawia na aktywność uczestników i naukę przez doświadczenie.

Prywatnie mama 4-letniego Antka, który jest jej inspiracją nie tylko w życiu zawodowym, ale także w kuchni, najważniejszym pomieszczeniu w domu. Gotowanie to jej pasja, bo dzięki niej gromadzi najbliższych przy jednym stole. Dba o rzetelną komunikację i skutecznie buduje relacje, bo wie, że działa z ludźmi i dla ludzi.

Studia, Kursy, szkolenia:

Studia podyplomowe- Trener Biznesu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
„Zarządzanie zmianą (w organizacji sprzedażowej)”, Organizator: Kreator
“Praktyk NLP” (kurs 4-miesięczny), Organizator: Advanced Corporate Training Zbigniew Kieras
„Czym jest coaching?”, Organizator: Grupa SET, Polska Izba Firm Szkoleniowych
„Train the Trainer”, Organizator: Business Training
„Zarządzanie odpornością i własną motywacją”, Organizator: Ardea Consulting Bożena Grabowska
„ Coaching i Mentoring”, Organizator: HPR Group z o.o. Selectone Sp.k.
“Standardy rozmów telewindykacyjnych”, Organizator: TRANSGRESJA

Kursy które prowadzi:

Mieć skarb i go nie stracić, czyli towarzyszenie i dawanie możliwości rozwoju pracownikom

Zrekrutowanie dobrego pracownika to trudne zadanie, jeszcze trudniej jest zatrzymać go w firmie. Oferty…

Chcę porozmawiać o zaległej fakturze… Jak odzyskać należność od klienta i zachować z nim dobre relacje.

Jeszcze niedawno cieszyłeś się z kolejnego zlecenia, jednak klient nie zapłacił w terminie? Stoisz…

Kurs projektowania i prowadzenia szkoleń

Chcesz doskonalić swój warsztat trenerski i pozyskać nowe umiejętności? Dopiero zaczynasz karierę szkoleniową? Awansowałeś?…

Małgorzata Tetlak

Psycholog, trener, absolwentka Psychologii Śledczej w praktyce operacyjnej i procesowej oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Świadczy usługi dla firm z zakresu przeprowadzania negocjacji, pozyskiwania nowych klientów biznesowych oraz rekrutacji pracowniczej. Prowadzi szkolenia oraz doradztwo z zakresu komunikacji, psychologii kłamstwa, zarządzania talentem w organizacji oraz innowacyjności w biznesie.

Realizuje rozbudowane kilkudniowe programy szkoleniowe.

Członek Polskiego Towarzystwa Psychologów Sądowych w Polsce. Specjalizuje się szczególnie w szkoleniach z obszaru komunikacji niewerbalnej.

Kursy które prowadzi:

Komunikacja niewerbalna w rekrutacji pracowników

Pozyskanie dobrego pracownika wymaga wielu skoordynowanych działań. Jednym z kluczowych momentów jest rozmowa z…

Psychologia kłamstwa w biznesie

Dobre relacje biznesowe stanowią podstawę do rozwoju firmy i realizacji założonych celów. Bezsprzecznie należy…

Psychologiczne aspekty komunikacji w zawodzie prawnika

Prawnicy rozpoczynający swoja karierę, pełni werwy i zapału, biegli w procedurach i przepisach,…

Zarządzanie talentem w organizacji

Organizacje potrzebują utalentowanych pracowników. To właśnie dzięki nim uzyskują przewagę konkurencyjną. Pracownicy z wysokim…

Łukasz Frątczak

Doświadczony trener biznesu, certyfikowany coach. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Katowicach na kierunkach trener biznesu, psychologia w biznesie oraz Śląskiej Wyższej Szkoły Informatycznej w Chorzowie na kierunku grafika i multimedia. Praktyk z zakresu zarządzania sprzedażą, obsługi klienta, technik sprzedażowych oraz coachingu menedżerskiego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, technik sprzedażowych, budowania zespołów, negocjacji handlowych i biznesowych, asertywności, zarządzania czasem, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz coachingu.

Szkolenia prowadził między innymi dla: PKP, ZUS, Poczty Polskiej, CE Nova, Banku Pocztowego.
Prowadzi dla Poczty Polskiej szkolenia pt.: „Coachingowy Styl Kierowania”, nagrodzone przez Polskie
Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami – „HR Najwyższej jakości”- jako symbol wyznaczający trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz upowszechniające wysokie standardy branży HR w Polsce.

Uzyskał certyfikat „Lidera zmian” uczestnicząc i współtworząc projekt strategiczny Poczty Polskiej S.A. – „Zarządzanie przez wartości”. Twórca portalu rozwoju osobistego – fabrykazmian.eu. Na sali szkoleniowej do roku 2018 spędził 3000 godzin.

Prowadząc warsztaty opiera się na bogatym doświadczeniu praktycznym w biznesie oraz wiedzy teoretycznej. Wykorzystuje również wiedzę i doświadczenie uczestników szkolenia, łącząc je z metodami aktywnego nauczania. Swoje warsztaty buduje w oparciu o sprawdzone metody nauczania ludzi dorosłych, pamiętając jednocześnie o dopasowaniu do specyfiki obszaru działalności klienta/biznesu. Wyróżnia go, po szkoleniowe wdrożenie kompetencji, polegające na wsparciu uczestników i sponsorów po szkoleniu. Formy wsparcia przybierają postać:
action planów, kontaktów telefonicznych, skypowych, mailowych, monitorujących proces zmiany zachowań uczestników, analizę wyzwań z jakimi spotkali się uczestnicy szkolenia i opracowaniu rozwiązań. Kolejnymi elementami wdrożenia po szkoleniowego są: coaching, trening z informacją zwrotną lub mentoring. Dzięki budowie odpowiedniej motywacji, pomaga utrzymać uczestnikom szkolenia oczekiwany poziom zdobytych umiejętności.

W życiu zawodowym i prywatnym najważniejszymi wartościami są szacunek i partnerstwo. Dzięki swojej otwartości na uczestników, łatwo nawiązuje relacje z grupą szkoleniową.
Ciągły rozwój, poszerzanie wiedzy i umiejętności pozwalają mu, być na bieżąco z nowymi trendami w świecie biznesu.

Jego pasją jest muzyka, koncerty na żywo i gra na gitarze elektrycznej.

Motto życiowe : „Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś. Jeśli chcesz osiągnąć, to czego nigdy nie miałeś, musisz robić to, czego nigdy nie robiłeś”

Kursy które prowadzi:

Menedżer – coach

Jeśli jesteś otwarty na nowe formy rozwoju siebie oraz pracowników Twojego zespołu i…

Skuteczny negocjator

Czy osiągnięcie celu ponad wszystko, można nazwać efektywnym procesem negocjacji? Czy są sytuacje…

Sprzedaż bez tajemnic

Być może będziesz zaskoczony stwierdzeniem zawartym w tym zdaniu: „Zawód sprzedawcy to jeden…

Team building

Tajni agenci ratujący świat przed wybuchem wojny atomowej. Komandosi z misją ratunkową. Ostatni ocaleni…

Trening asertywności

Szacunek wobec siebie i swojego partnera, wiara w siebie i w drugą osobę, przekonanie…

Potencjał nowych pokoleń na rynku pracy

Na rynku pracy mamy okazję zetknąć się z osobami, które pamiętają czasy upadku ustroju…

Zawód – menedżer

Zazwyczaj nie trwa długo, zanim szef dochodzi do wniosku, że sukces w biznesie zależy…

Bogna Majeran

Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności menedżerskich, w tym kierowania ludźmi, zarządzania zmianą, zarządzania projektami w oparciu metodyki PRINCE2 i PMI. Prowadzi szkolenia w obszarze rozwijania kompetencji społecznych, w tym takich umiejętności osobistych, jak: komunikacja, asertywność, współpraca w zespole i efektywność własna/zarządzanie czasem. Specjalizuje się też w szkoleniach z zakresu doskonalenia obsługi Klienta, w tym przez telefon. Pełniła rolę menedżera merytorycznego w dużych projektach szkoleniowych odpowiadając za przygotowanie projektu od strony merytorycznej.

Jest absolwentką studiów magisterskich na Politechnice Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych Nowoczesne Zarządzanie Kadrami na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Posiada świadectwo ukończenia Studium Mediacji organizowanego przez Dolnośląskie Centrum Psychoterapii.
Zdobyła certyfikat ILM Development poświadczający kompetencje prowadzenia warsztatów w oparciu o facylitację wg modelu Process Iceberg®
Ukończyła szkolenie zarządzania projektami PRINCE2 Foundation potwierdzone świadectwem i certyfikatem zdania egzaminu: PRINCE2 Foundation Examination.
Uzyskała licencję Master of Art of NLP. Ma ukończony kurs, potwierdzony certyfikatem w zakresie prowadzenia coachingu: Podstawy coachingu indywidualnego z cyklu Coaching dla Profesjonalistów. Ukończyła kurs dla trenerów.

W swoim doświadczeniu zawodowym prowadzi także szkolenia i doradztwo dotyczące rozwiązywania konfliktów, komunikacji nastawionej na relacje. W ramach kontaktów z firmami spotyka się z przykładami sytuacji konfliktowych w pracy i pomaga w rozwijaniu umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych i dochodzeniu do porozumienia poprzez wspólne wypracowywanie rozwiązań. Pracuje także jako mediator wspierając rozwiązywanie konfliktów wewnątrz firm.

Ma za sobą tysiąc kilkaset przeprowadzonych dni szkoleniowych. Realizowała szkolenia dla pracowników
kilkudziesięciu firm. Ponad 80 % uczestników szkoleń oceniło jej pracę jako trenera wysoko i bardzo wysoko.

Za największe swoje osiągnięcie uważa, że udało jej się zbudować bardzo dobry kontakt z trójką dzieci, dać im
przestrzeń na samodzielność, odpowiedzialność i rozwinięcie skrzydeł.

Ma szczęście, że pracuje robiąc to, co lubi, co sobie wybrała. Interesują ją zawiłości relacji międzyludzkich.
Obecnie poznaje, czym są tzw. „turkusowe organizacje”, poddaje niepewności i przełamuje swoje obecne
przekonania na temat zarządzania ludźmi.
Bardzo ceni sobie wolny zawód, który daje jej wysokie poczucie wpływu na własne życie.
Buduje spokój w sobie, robiąc robótki na drutach, malując kamienie, które rozdaje bliskim i znajomym.

Najważniejsze dla niej, to:
Być dobrym człowiekiem
Szukać dobrych intencji
Niczego nie żałować

…dlatego też

okazuje szacunek uczestnikom szkoleń, w relacjach z nimi stara się być uczciwa, otwarta i życzliwa. Zamiast
oceniać, próbuje zrozumieć. Popełniane błędy, trudności, choć przeżywa, traktuje jako wpisane w działanie,
szuka rozwiązań.

Kursy które prowadzi:

Podstawy zarządzania projektami

Obecnie nie tylko w firmach o charakterze projektowym realizuje się projekty. Organizacje powołują…

Jak skutecznie rozwiązywać trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem

Zarządzając zespołem na pewno spotkasz sytuacje trudne w relacjach z pracownikami. Sposób rozwiązywania ich…

Vademecum zarządzania

Dostałeś awans na stanowisko menedżerskie? To wyraz uznania, ale także nowa odpowiedzialność. Pewnie…

Zarządzanie sobą w czasie

Jeśli zastanawiasz się, czy czasem w ogóle da się zarządzać, szukasz drogi, jak…

Jak z sukcesem wdrażać zmiany w firmie

Jak odnosić sukces we wdrażaniu zmian, skoro wiele z nich kończy się niepowodzeniem? Jak…

Adam Sobiechart

Adam Sobiechart jest coach’em i trenerem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów rozwijających kompetencje miękkie i menedżerskie. Posiada eksperckie doświadczenie w obszarze HR, w szczególności w tworzeniu programów rozwojowych, talentowych. Posiada doświadczenia w projektach rekrutacyjnych. Przeprowadził ponad 1000 procesów rekrutacyjnych dla dużych organizacji.

Przez pięć lat odpowiadał za zespół trenerów wewnętrznych w jednej z największych sieci handlowych, od ich rekrutacji, przez szkolenia i rozwój. Realizował i prowadził wiele szkoleń train the trainers. Autor wielu eksperckich wypowiedzi. Twórca autorskich gier szkoleniowych.

Doświadczenie trenerskie zdobywał zarówno od strony dużych organizacji, jak też firm szkoleniowych realizując wiele projektów, głównie dla branży FMCG, firm handlowych, produkcyjnych, instytucji finansowych i mediów. Posiada certyfikat trenera HRD BP oraz międzynarodowy certyfikat coach’a ICC (International Coaching Community). Jest w trakcie certyfikacji konsultanta Maxie DISC, narzędzia wspierającego rozwój, opartego na czterech podstawowych stylach zachowań ludzkich. Tworzył i był odpowiedzialny za wdrażanie standardów obsługi klienta. Był audytorem firm ubiegających się o certyfikat – godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W prowadzonych szkoleniach i warsztatach szczególny nacisk kładzie na utrwalanie zdobytej wiedzy, poszukiwanie sposobów na rozwój umiejętności nie tylko podczas szkolenia ale i po jego zakończeniu oraz motywuje uczestników do kształtowania pożądanych postaw.

Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, na których specjalizował się z tematyki Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania Potencjałem Społecznym i Doradztwa Personalnego w Międzynarodowej Szkole Menedżerów w Warszawie. Prywatnie miłośnik wina i związanej z nią tradycji, historii i kultury.

Kursy które prowadzi:

ABC zarządzania pracownikami – warsztaty dla mistrzów i liderów produkcji

Ocenia się, że w 80% przypadków pracownicy przychodzą…

Aktywna obsługa klienta w punkcie sprzedaży

O tym, że klient jest dla nas najważniejszy, nie przekonują hasła, lecz ludzie….

Efektywność osobista – jak działać skuteczniej zarządzając sobą i innymi

Aby móc sprostać codziennym obowiązkom, zarówno prywatnym, jak i zawodowym, dbać o work…

Kreatywność w biznesie – jak szukać, by znaleźć rozwiązanie

Albert Einstein powiedział: „Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”. Jednak…

Partnerska obsługa klienta w urzędzie

Pracując na stanowiskach, gdzie kontakt z klientami jest „chlebem powszednim”, mamy tendencję…

Rozmowa okresowa – jak ją prowadzić by dodać podwładnym skrzydeł

Nieważne czy byłeś orędownikiem wprowadzenia rozmowy i oceny okresowej w swojej organizacji, czy…

Przygotowanie i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych

Jeśli prowadząc rozmowy rekrutacyjne odnosisz wrażenie, że po raz kolejny słyszysz te same…

 

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte? Masz pytania dotyczące oferty? Szukasz tematu spoza listy?

Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość