Są to eksperci w swoich dziedzinach, specjaliści posiadający praktyczne doświadczenie z zakresu realizowanych tematów, którzy przepracowali często setki lub tysiące godzin na salach szkoleniowych. Łączy ich pasja do nauczania metodami praktycznymi, bazującymi na doświadczaniu, faktycznym przeżyciu sytuacji szkoleniowych.

Joanna Szymankiewicz-Górna

Kierownik Działu Szkoleń, wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, trener z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem trenerów wewnętrznych, specjalistów w obszarze obsługi Klienta, sprzedaży telefonicznej, bezpośredniej i windykacji, trener współpracujący z firmami szkoleniowymi realizującymi duże projekty biznesowe.

Swoje doświadczenie rozpoczynała od poznania biznesu „od kuchni” pracując bezpośrednio z klientem, jego potrzebami i trudnymi sytuacjami ucząc się właściwej komunikacji, asertywności i negocjacji. Poprzez zdobyte doświadczenie, profesjonalne podejście, aktywne słuchanie, wiedzę biznesową i praktykę szkoleniową, skutecznie i wnikliwie analizuje potrzeby opracowując do nich najlepsze rozwiązania.

Na sali szkoleniowej spędziła ponad 3320 h prowadząc warsztaty interaktywne dla pracowników mających na co dzień kontakt z klientem a także ich przełożonych w branży finansowej i usługowej. Bardzo ważny jest dla niej rozwój własnych kompetencji, dlatego podnosi je poprzez udział w szkoleniach, kursach, seminariach, czytając literaturę branżową, aby jeszcze lepiej poznawać problemy rynku i opracowywać autorskie programy szkoleniowe. Dopasowanie programu i wykorzystywanie właściwych metod szkoleniowych pozwala realizować jej główny cel, którym jest efektywność, dlatego stawia na aktywność uczestników i naukę przez doświadczenie.

Prywatnie mama 4-letniego Antka, który jest jej inspiracją nie tylko w życiu zawodowym, ale także w kuchni, najważniejszym pomieszczeniu w domu. Gotowanie to jej pasja, bo dzięki niej gromadzi najbliższych przy jednym stole. Dba o rzetelną komunikację i skutecznie buduje relacje, bo wie, że działa z ludźmi i dla ludzi.

Studia, Kursy, szkolenia:

Studia podyplomowe- Trener Biznesu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
„Zarządzanie zmianą (w organizacji sprzedażowej)”, Organizator: Kreator
“Praktyk NLP” (kurs 4-miesięczny), Organizator: Advanced Corporate Training Zbigniew Kieras
„Czym jest coaching?”, Organizator: Grupa SET, Polska Izba Firm Szkoleniowych
„Train the Trainer”, Organizator: Business Training
„Zarządzanie odpornością i własną motywacją”, Organizator: Ardea Consulting Bożena Grabowska
„ Coaching i Mentoring”, Organizator: HPR Group z o.o. Selectone Sp.k.
“Standardy rozmów telewindykacyjnych”, Organizator: TRANSGRESJA

Kursy które prowadzi:

Mieć skarb i go nie stracić, czyli towarzyszenie i dawanie możliwości rozwoju pracownikom.

Zrekrutowanie dobrego pracownika to trudne zadanie, jeszcze trudniej jest zatrzymać go w firmie. Oferty…

Chcę porozmawiać o zaległej fakturze… Jak odzyskać należność od klienta i zachować z nim dobre relacje.

Jeszcze niedawno cieszyłeś się z kolejnego zlecenia, jednak klient nie zapłacił w terminie? Stoisz…

Kurs projektowania i prowadzenia szkoleń dla początkujących

Awansowałeś? Szef zaproponował nowe zadanie – prowadzenie prezentacji u klientów? Jesteś młodym menedżerem, który…

Małgorzata Tetlak

Psycholog, trener, absolwentka Psychologii Śledczej w praktyce operacyjnej i procesowej oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Świadczy usługi dla firm z zakresu przeprowadzania negocjacji, pozyskiwania nowych klientów biznesowych oraz rekrutacji pracowniczej. Prowadzi szkolenia oraz doradztwo z zakresu komunikacji, psychologii kłamstwa, zarządzania talentem w organizacji oraz innowacyjności w biznesie.

Realizuje rozbudowane kilkudniowe programy szkoleniowe.

Członek Polskiego Towarzystwa Psychologów Sądowych w Polsce. Specjalizuje się szczególnie w szkoleniach z obszaru komunikacji niewerbalnej.

Kursy które prowadzi:

Komunikacja niewerbalna w rekrutacji pracowników

Szkolenie skupia się przede wszystkim na przekazaniu wiedzy i umiejętności z zakresu obserwacji i…

Psychologia kłamstwa (w biznesie)

Szkolenie skupia się przede wszystkim na przekazaniu wiedzy i umiejętności z zakresu prawidłowego rozpoznawania…

Psychologiczne aspekty komunikacji w zawodzie prawnika

Prawnicy rozpoczynający swoja karierę pełni werwy i zapału biegli w procedurach i przepisach,…

Zarządzanie talentem w organizacji

Organizacje potrzebują utalentowanych pracowników. To właśnie dzięki nim uzyskują przewagę konkurencyjną. Pracownicy z wysokim…

Łukasz Frątczak

Doświadczony trener biznesu, certyfikowany coach. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Katowicach na kierunkach trener biznesu, psychologia w biznesie oraz Śląskiej Wyższej Szkoły Informatycznej w Chorzowie na kierunku grafika i multimedia. Praktyk z zakresu zarządzania sprzedażą, obsługi klienta, technik sprzedażowych oraz coachingu menedżerskiego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, technik sprzedażowych, budowania zespołów, negocjacji handlowych i biznesowych, asertywności, zarządzania czasem, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz coachingu.

Szkolenia prowadził między innymi dla: PKP, ZUS, Poczty Polskiej, CE Nova, Banku Pocztowego.
Prowadzi dla Poczty Polskiej szkolenia pt.: „Coachingowy Styl Kierowania”, nagrodzone przez Polskie
Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami – „HR Najwyższej jakości”- jako symbol wyznaczający trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz upowszechniające wysokie standardy branży HR w Polsce.

Uzyskał certyfikat „Lidera zmian” uczestnicząc i współtworząc projekt strategiczny Poczty Polskiej S.A. – „Zarządzanie przez wartości”. Twórca portalu rozwoju osobistego – fabrykazmian.eu. Na sali szkoleniowej do roku 2018 spędził 3000 godzin.

Prowadząc warsztaty opiera się na bogatym doświadczeniu praktycznym w biznesie oraz wiedzy teoretycznej. Wykorzystuje również wiedzę i doświadczenie uczestników szkolenia, łącząc je z metodami aktywnego nauczania. Swoje warsztaty buduje w oparciu o sprawdzone metody nauczania ludzi dorosłych, pamiętając jednocześnie o dopasowaniu do specyfiki obszaru działalności klienta/biznesu. Wyróżnia go, po szkoleniowe wdrożenie kompetencji, polegające na wsparciu uczestników i sponsorów po szkoleniu. Formy wsparcia przybierają postać:
action planów, kontaktów telefonicznych, skypowych, mailowych, monitorujących proces zmiany zachowań uczestników, analizę wyzwań z jakimi spotkali się uczestnicy szkolenia i opracowaniu rozwiązań. Kolejnymi elementami wdrożenia po szkoleniowego są: coaching, trening z informacją zwrotną lub mentoring. Dzięki budowie odpowiedniej motywacji, pomaga utrzymać uczestnikom szkolenia oczekiwany poziom zdobytych umiejętności.

W życiu zawodowym i prywatnym najważniejszymi wartościami są szacunek i partnerstwo. Dzięki swojej otwartości na uczestników, łatwo nawiązuje relacje z grupą szkoleniową.
Ciągły rozwój, poszerzanie wiedzy i umiejętności pozwalają mu, być na bieżąco z nowymi trendami w świecie biznesu.

Jego pasją jest muzyka, koncerty na żywo i gra na gitarze elektrycznej.

Motto życiowe : „Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś. Jeśli chcesz osiągnąć, to czego nigdy nie miałeś, musisz robić to, czego nigdy nie robiłeś”

Kursy które prowadzi:

Menedżer – coach

Jeśli jesteś otwarty na nowe formy rozwoju siebie oraz pracowników Twojego zespołu i…

Skuteczny negocjator

Czy osiągnięcie celu ponad wszystko, można nazwać efektywnym procesem negocjacji? Czy są sytuacje…

Sprzedaż bez tajemnic

Być może będziesz zaskoczony stwierdzeniem zawartym w tym zdaniu: „Zawód sprzedawcy to jeden…

Team building

Tajni agenci ratujący świat przed wybuchem wojny atomowej. Komandosi z misją ratunkową. Ostatni ocaleni…

Trening asertywności

Szacunek wobec siebie i swojego partnera, wiara w siebie i w drugą osobę, przekonanie…

Potencjał nowych pokoleń na rynku pracy

Na rynku pracy mamy okazję zetknąć się z osobami które pamiętają czasy upadku systemu…

Zawód – menedżer

Zazwyczaj nie trwa długo, zanim szef dochodzi do wniosku, że sukces w biznesie zależy…

Bogna Majeran

Kwalifikacje: Jest absolwentką studiów magisterskich na Politechnice Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych Nowoczesne Zarządzanie Kadrami na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Posiadane certyfikaty:

Posiada świadectwo ukończenia Studium Mediacji organizowanego przez Dolnośląskie Centrum Psychoterapii.
Zdobyła certyfikat ILM Development poświadczający kompetencje prowadzenia warsztatów w oparciu o facylitację wg modelu Process Iceberg®
Ukończyła szkolenie zarządzania projektami PRINCE2 Foundation potwierdzone świadectwem i certyfikatem zdania egzaminu: PRINCE2 Foundation Examination.
Uzyskała licencję Master of Art of NLP. Ma ukończony kurs, potwierdzony certyfikatem w zakresie prowadzenia coachingu: Podstawy coachingu indywidualnego z cyklu Coaching dla Profesjonalistów. Ukończyła kurs dla trenerów.

Dotychczasowe doświadczenie (w branży szkoleń oraz poza nią)

Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności menedżerskich, w tym kierowania ludźmi, zarządzania zmianą, zarządzania projektami w oparciu metodyki PRINCE2 i PMI.

W swoim doświadczeniu zawodowym prowadzi także szkolenia i doradztwo dotyczące rozwiązywania konfliktów, komunikacji nastawionej na relacje. W ramach kontaktów z firmami spotyka się z przykładami sytuacji konfliktowych w pracy i pomaga w rozwijaniu umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych i dochodzeniu do porozumienia poprzez wspólne wypracowywanie rozwiązań. Pracuje także jako mediator wspierając rozwiązywanie konfliktów wewnątrz firm. Prowadzi także szkolenia w obszarze rozwijania kompetencji społecznych, w tym takich umiejętności osobistych, jak: komunikacja, asertywność, współpraca w zespole i efektywność własna/zarządzanie czasem. Prowadzi szkolenia doskonalenia obsługi Klienta, w tym przez telefon. Pełniła rolę menedżera merytorycznego w dużych projektach szkoleniowych odpowiadając za przygotowanie projektu od strony merytorycznej. Posiada doświadczenie w pracy z Klientami w celu zdefiniowania potrzeb szkoleniowych, oraz przygotowania na tej podstawie programów szkoleń, a także działań wspierających rozwój.

Osiągnięcia

Ma za sobą tysiąc kilkaset przeprowadzonych dni szkoleniowych. Realizowała szkolenia dla pracowników
kilkudziesięciu firm.
Ponad 80 % uczestników szkoleń oceniło jej pracę jako trenera wysoko i bardzo wysoko.
Za największe swoje osiąnięcie uważa, że udało jej się zbudować bardzo dobry kontakt z trójką dzieci, dać im
przestrzeń na samodzielność, odpowiedzialność i rozwinięcie skrzydeł.

Pasje, zainteresowania

Ma szczęście, że pracuje robiąc to, co lubi, co sobie wybrała. Interesują ją zawiłości relacji międzyludzkich.
Obecnie poznaje, czym są tzw. „turkusowe organizacje”, poddaje niepewności i przełamuje swoje obecne
przekonania na temat zarządzania ludźmi.
Bardzo ceni sobie wolny zawód, który daje jej wysokie poczucie wpływu na własne życie.
Buduje spokój w sobie, robiąc robótki na drutach, malując kamienie, które rozdaje bliskim i znajomym.

Najważniejsze dla niej, to:
Być dobrym człowiekiem
Szukać dobrych intencji
Niczego nie żałować

…dlatego też

Okazuje szacunek uczestnikom szkoleń, w relacjach z nimi stara się być uczciwa, otwarta i życzliwa. Zamiast
oceniać, próbuje zrozumieć. Popełniane błędy, trudności, choć przeżywa, traktuje jako wpisane w działanie,
szuka rozwiązań.

Kursy które prowadzi:

Podstawy zarządzania projektami

Obecnie nie tylko w firmach o charakterze projektowym realizuje się projekty. Organizacje powołują…

Jak skutecznie rozwiązywać trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem

Zarządzając zespołem na pewno spotkałeś się lub spotkasz sytuacje trudne w relacjach z pracownikami….

Vademecum zarządzania

Dostałeś awans na stanowisko menedżerskie? To wyraz uznania, ale także nowa odpowiedzialność. Pewnie…

Zarządzanie sobą w czasie

Jeśli zastanawiasz się, czy czasem w ogóle da się zarządzać, szukasz drogi, jak…

Jak z sukcesem wdrażać zmiany w firmie

Jak odnosić sukces we wdrażaniu zmian, skoro wiele z nich kończy się niepowodzeniem? Jak…

Adam Sobiechart

Adam Sobiechart jest coach’em i trenerem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów rozwijających kompetencje miękkie i menedżerskie. Posiada eksperckie doświadczenie w obszarze HR, w szczególności w tworzeniu programów rozwojowych, talentowych. Posiada doświadczenia w projektach rekrutacyjnych. Przeprowadził ponad 1000 procesów rekrutacyjnych dla dużych organizacji.

Przez pięć lat odpowiadał za zespół trenerów wewnętrznych w jednej z największych sieci handlowych, od ich rekrutacji, przez szkolenia i rozwój. Realizował i prowadził wiele szkoleń train the trainers. Autor wielu eksperckich wypowiedzi. Twórca autorskich gier szkoleniowych.

Doświadczenie trenerskie zdobywał zarówno od strony dużych organizacji, jak też firm szkoleniowych realizując wiele projektów, głównie dla branży FMCG, firm handlowych, produkcyjnych, instytucji finansowych i mediów. Posiada certyfikat trenera HRD BP oraz międzynarodowy certyfikat coach’a ICC (International Coaching Community). Jest w trakcie certyfikacji konsultanta Maxie DISC, narzędzia wspierającego rozwój, opartego na czterech podstawowych stylach zachowań ludzkich. Tworzył i był odpowiedzialny za wdrażanie standardów obsługi klienta. Był audytorem firm ubiegających się o certyfikat – godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W prowadzonych szkoleniach i warsztatach szczególny nacisk kładzie na utrwalanie zdobytej wiedzy, poszukiwanie sposobów na rozwój umiejętności nie tylko podczas szkolenia ale i po jego zakończeniu oraz motywuje uczestników do kształtowania pożądanych postaw.

Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, na których specjalizował się z tematyki Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania Potencjałem Społecznym i Doradztwa Personalnego w Międzynarodowej Szkole Menedżerów w Warszawie. Prywatnie miłośnik wina i związanej z nią tradycji, historii i kultury.

Kursy które prowadzi:

ABC zarządzania pracownikami – warsztaty dla mistrzów i liderów produkcji

Ocenia się, że w 80% przypadków pracownicy przychodzą…

Aktywna obsługa klienta w punkcie sprzedaży

O tym, że klient jest dla nas najważniejszy, nie przekonują hasła, lecz ludzie….

Efektywność osobista – jak działać skuteczniej zarządzając sobą i innymi

Aby móc sprostać codziennym obowiązkom, zarówno prywatnym, jak i zawodowym, dbać o work…

Kreatywność w biznesie – jak szukać by znaleźć rozwiązanie

Albert Einstein powiedział: Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów. Ale…

Partnerska obsługa Klienta w urzędzie

Na stanowiskach których kontakt z Klientem jest „chlebem powszednim”, w natłoku bieżących…

Komunikacja niewerbalna w rekrutacji pracowników

Szkolenie skupia się przede wszystkim na przekazaniu wiedzy i umiejętności z zakresu obserwacji i…

Rozmowa okresowa- jak ją prowadzić by dodać podwładnym skrzydeł

Nie ważne czy byłeś orędownikiem wprowadzenia rozmowy i oceny okresowej w swojej organizacji,…

 

Skontaktuj się z nami

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i udzielimy szczegółowych informacji. Zapraszamy do kontaktu!


Uzupełnij i zaznacz pola oznaczone gwiazdką, aby wysłać wiadomość

ul. Fabryczna 16H,
53-609 Wrocław

NIP 8943120271
REGON 368893599
KRS 0000705851

Posiadamy certyfikat: